Jump to content
Annons

IRL i Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Vad sägs om måndag eller tisdag nu i veckan? Då bor jag på Hilton vid slussen, nära till en bärs på Söder... 😉

Du menar alltså i kväll eller i morgon kväll? Dricka öl på söder låter ju alltid trevligt 😄 ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 406
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad sägs om måndag eller tisdag nu i veckan? Då bor jag på Hilton vid slussen, nära till en bärs på Söder... 😏

Du menar alltså i kväll eller i morgon kväll? Dricka öl på söder låter ju alltid trevligt 😕 ....

Det sket sig, fan. Har varit krasslig hela helgen och igår kväll när jag skulle lägga mig blomstrade det såklart ut i konstant kallsvettning som varade hela natten. Eller nästan hela natten, lyckades få futtiga 45 minuters sömn. Det var bara att sjukskriva sig. Och jag som skulle gå en kul kurs dessutom. 😳

K9, klart du ska dissa oss veteraner. Vi ska inte komma här och tro att vi är något bara för att vi låter ett forum på nätet ta alldeles för stor del av våra riktiga liv.. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sket sig, fan. Har varit krasslig hela helgen och igår kväll när jag skulle lägga mig blomstrade det såklart ut i konstant kallsvettning som varade hela natten. Eller nästan hela natten, lyckades få futtiga 45 minuters sömn. Det var bara att sjukskriva sig. Och jag som skulle gå en kul kurs dessutom. 😏

Men bädda ner dig och krya på dig då så blir det öl i Stockholm en annan dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid redo!, och allt såntdär...

Ge mig en tid, ett datum och en prislista på ölen så syns vi 😎 - 24'e? Låter bra i mina öron.

Alltså jag är ju inte den som är trist och sitter hemma om det ska drickas öl.... 🙂

Den 24:e kan jag tänka mig att ses och bli lite småfull med er! Förslag på billigt ställe med många sittplatser och ingen åldersgräns: Vasa vid Odenplan (precis i början av Norrtullsgatan på södra sidan av Odenplan). Tror dom stänger redan kl 01 (det där med tiden var ett problem senaste gången), men det är nog svårt att hitta ett billigt ställe med låg åldersgräns som har öppet sent.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns lite jobbigt att jag "bördar" er andra med min ringa ålder 😏

Fan skärp dig, klart du ska med trots din ungdom! Vasa är ett grymt ställe att hänga på och dricka billiga öl 🙁

Jag har dock ingen övernattningssoffa att erbjuda....inte denna gång tyvärr. Men det kanske du hittar på annat håll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns lite jobbigt att jag "bördar" er andra med min ringa ålder 😏

Fan skärp dig, klart du ska med trots din ungdom! Vasa är ett grymt ställe att hänga på och dricka billiga öl 😆

Jag har dock ingen övernattningssoffa att erbjuda....inte denna gång tyvärr. Men det kanske du hittar på annat håll!

Jag har inget emot att få er "gubbar" att se lite gubbigare ut 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...