Jump to content
Annons

IRL i Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Ikväll smäller det!

Kl 19.00 på Carmen!

Anmälda:

Pellesnusk

Pazo

mornel

Vacum

Phobos

Sounden

Majken

Lavrell

force_fED

Odels_tant

Odel

TordA

Lundin

suprapappa

Eternal

frejan

Linus

Umemagnus

Lethal

giggsy

Mats S

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 406
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Bara dubbelkollar. Malmö träffen är den 3/3 om du ville ha det på samma dag. Fast det är klart, blir det olika dagar kanske man kan vara med på båda 😛

Åfan? Jag läste 3/2 😄

Men skitesamma, grymt om det inte krockar om nu någon vill gå på båda. Men det räcekr väl med 2,5 veckas framförhållning för IRL i Sthlm? Vad behöver planeras? Det enda vi väntar på är Pazos studiebidrag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara dubbelkollar. Malmö träffen är den 3/3 om du ville ha det på samma dag. Fast det är klart, blir det olika dagar kanske man kan vara med på båda 😛

Åfan? Jag läste 3/2 😄

Men skitesamma, grymt om det inte krockar om nu någon vill gå på båda. Men det räcekr väl med 2,5 veckas framförhållning för IRL i Sthlm? Vad behöver planeras? Det enda vi väntar på är Pazos studiebidrag!

hahaha 😛

Ja vi får väl se när den blir. Men 3/2 verkar iaf fint 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant 🙂

Ska se om jag kan ta ledigt från jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker på Engelen = kvälls- och nattetider 😱

aha... 😱

så vi får se om jag kan smita från jobbet eller ta ledigt 🙂

"ingenting är omöjligt" som Gunde skulle ha sagt!

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant 😱

Ska se om jag kan ta ledigt från jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker på Engelen = kvälls- och nattetider 😱

Då är det väl DÄR som alla borde samlas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma dag som jag ska mönstra 😉

Finns det folk som gör militärtjänst fortfarande? Det är enkelt fixat, bara hosta hela tiden, klaga på din dåliga rygg och säg att du är en mycket mycket ensam person som har svårt för andra.....så slipper du!

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmmm, detta kan ju vara intressant 😱

Ska se om jag kan ta ledigt från jobbet bara...

Jobbar du hela fredagen elle? Och helger? 😉

jag jobbar som ljudtekniker på Engelen = kvälls- och nattetider 😱

Då är det väl DÄR som alla borde samlas?

Jo det vore förstås en bra idé eftersom det finns ställen att sitta på där det är någorlunda lugnt iaf 🙂

Dessvärre kan jag nog inte fixa nån billigare bira men hoppas det går bra ändå 🙂

BTW: så är det 23:årsgräns på jobbet och vi brukar vara hårda på det så det kanske inte passar alla?

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Samma dag som jag ska mönstra 😉

😱

Så jag skulle få stressa ihjäl mig för att hinna till estocolmo efteråt. Annars hade jag nog varit på. 95% säker.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Samma dag som jag ska mönstra 😉

Finns det folk som gör militärtjänst fortfarande? Det är enkelt fixat, bara hosta hela tiden, klaga på din dåliga rygg och säg att du är en mycket mycket ensam person som har svårt för andra.....så slipper du!

Jao, det är inga problem. Problemet ligger i att hinna till en eventuell IRL i huvudstaden efteråt 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det vore förstås en bra idé eftersom det finns ställen att sitta på där det är någorlunda lugnt iaf 😄

Dessvärre kan jag nog inte fixa nån billigare bira men hoppas det går bra ändå 😄

BTW: så är det 23:årsgräns på jobbet och vi brukar vara hårda på det så det kanske inte passar alla?

Men är det inte konsert/inträde och grejjer där?

Finns det folk under 23 som ska med? Kanske softare att ta något öppet-för-alla-ställe som start, typ något sunkhak med 20-kronorsbira? Carmen, Vasa, Lion etc...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det vore förstås en bra idé eftersom det finns ställen att sitta på där det är någorlunda lugnt iaf 😄

Dessvärre kan jag nog inte fixa nån billigare bira men hoppas det går bra ändå 😄

BTW: så är det 23:årsgräns på jobbet och vi brukar vara hårda på det så det kanske inte passar alla?

Men är det inte konsert/inträde och grejjer där?

Finns det folk under 23 som ska med? Kanske softare att ta något öppet-för-alla-ställe som start, typ något sunkhak med 20-kronorsbira? Carmen, Vasa, Lion etc...?

Varken jag, Pazo eller Marcus är 23. Ett sunkhak på Södermalm är ett bra förslag! Då blir det nära för mig också 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus är 23. Ett sunkhak på Södermalm är ett bra förslag! Då blir det nära för mig också 😄

Är det så det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder är också okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus är 23. Ett sunkhak på Södermalm är ett bra förslag! Då blir det nära för mig också 😄

Är det så det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder är också okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak får man leta efter. Men har inte de klubbar på helgerna? På Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt värdelösa popklubben Soundclash där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus är 23. Ett sunkhak på Södermalm är ett bra förslag! Då blir det nära för mig också 😄

Är det så det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder är också okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak får man leta efter. Men har inte de klubbar på helgerna? På Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt värdelösa popklubben Soundclash där.

Bra klubb om man vill få ragg dock 😄

Carmen på Söder är ju ett billigt och trevligt sunkhak med många platser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varken jag, Pazo eller Marcus är 23. Ett sunkhak på Södermalm är ett bra förslag! Då blir det nära för mig också 😄

Är det så det ligger till...men okej, slumpvis valt sunkhak duger bra som en start för mig! Söder är också okej. Annars har vi ju Hot o co eller Vasa som har billig öl, i mina trakter i vasastan.

Hahaha, Hot & Co vore iofs elajt. Sunkigare sunkhak får man leta efter. Men har inte de klubbar på helgerna? På Lördagar vet jag i alla fall att de kör den fullkomligt värdelösa popklubben Soundclash där.

Bra klubb om man vill få ragg dock 😄

Carmen på Söder är ju ett billigt och trevligt sunkhak med många platser.

Haha, ja, det sägs det. Jag har bara varit där en gång.

Carmen tycker jag är bästa förslaget!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...