Jump to content
Annons

IRL i Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Annons
  • Svar 406
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag lägger ner :/

Är alldeles för trött och tråkig för att åka genom halva stan nu.. Får bli TV istället för min del.

Men väntar spänt på foton!

Amenduuuuuu. Jag övervägde att boka nåt möte där uppe och flyga 60 mil för att kunna vara med, och du orkar inte ens åka genom stan för att vara med. Skärpning, Vacum! 🙂

Ser oxå fram emot foton. Jag blir jättesur och superduperavis om ni har haft skitkul. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Tack alla som dök upp, det var kul att träffas!

Pellesnusk, Mornel, Sounden, Lundin, Pazo, Majken, Giggsy, Mats, Bjorn, Umemagnus, Force fED, Odels tant, Odel, Suprapappa, frejan & alla andra.

MVH-joachime

edit: la till hej och mvh

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser oxå fram emot foton. Jag blir jättesur och superduperavis om ni har haft skitkul. 😱

Bli det! 😛

Vi hade superduperkul! 😛

Äntligen hemma efter två timmar på nattbussen, har för övrigt nattat Odel som sov som en stock hela resan. 😆

/L *som är jättejättesömnig*

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser oxå fram emot foton. Jag blir jättesur och superduperavis om ni har haft skitkul. 😱

Bli det! 😛

Vi hade superduperkul! 😛

Äntligen hemma efter två timmar på nattbussen, har för övrigt nattat Odel som sov som en stock hela resan. 😆

/L *som är jättejättesömnig*

Nöööööööööööööörd!!!!!

Hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, att ingen mer av er skriver i tråden kan bero på:

1) Ni kom trots allt in på Kharma som inte stänger förrän om en halvtimme.

2) Ni har däckat/krypit under täcket tillsammans med nallen redan

3) ?

Märks det att jag är nyfiken? Och kanske en gnutta avis att jag inte var med?

<sob!>

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, att ingen mer av er skriver i tråden kan bero på:

1) Ni kom trots allt in på Kharma som inte stänger förrän om en halvtimme.

2) Ni har däckat/krypit under täcket tillsammans med nallen redan

3) ?

Märks det att jag är nyfiken? Och kanske en gnutta avis att jag inte var med?

<sob!>

hmm.. dedär tredje alternativet kan vara nåt i stil med ; .... stora problem med att träffa rätt på tangentbordet.... de var därför jag iaf gav upp alla försök att skriva nåt i natt...kom hem 04.12

Å till alla som inte var där... Ni missade en himla trevlig kväll!!!

Fan va skoj de va 😄

....Nä.. nu ska jag gå och slå mig själv i ansiktet en stund.. ska snart åka och lira på ett bröllop 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedär ja då var man nästan på benen igen. Herrejösses vilken chock jag fick igår. Man kliver in på Carmen och vandrar omkring och ser ingen, går ner en våning och kollar vidare. Där längst inne i ett hörn sitter åtminstone Pazo (Killen alla tog sikte på 😎). Men hur många är de, två-tre stycken? Nej jösses hela rackarns långbordet var ju bara Studiofolk.

Riktigt skoj att så många kom och riktigt trevlig kväll. Detta måste vi absolut göra om!

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedär ja då var man nästan på benen igen. Herrejösses vilken chock jag fick igår. Man kliver in på Carmen och vandrar omkring och ser ingen, går ner en våning och kollar vidare. Där längst inne i ett hörn sitter åtminstone Pazo (Killen alla tog sikte på 😎). Men hur många är de, två-tre stycken? Nej jösses hela rackarns långbordet var ju bara Studiofolk.

Riktigt skoj att så många kom och riktigt trevlig kväll. Detta måste vi absolut göra om!

/Majken

You bet! Det borde vara en standard träff varannan månad.

Synd att de stängde 01:00 på Carmen, nästa träff tycker jag att

vi borde välja ett ställe som ha öppet åtminstonne till kl 03:00.

Kul att träffa alla som var där.

FAN att jag inte tog med mig min riktiga digitalkamera!

men här kommer några "mobil" bilder

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

På återsenden..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack allihop, jag hade supertrevligt igår! Pazo ligger fortfarande och sover på en madrass på mitt golv, men han hälsar nog också att han hade det fint.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte föra över bilder från min telefon utan hjälp av en kompis med blåtand i både dator och lur, men jag ska försöka ordna mina mörka, suddiga bilder så snart som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte föra över bilder från min telefon utan hjälp av en kompis med blåtand i både dator och lur, men jag ska försöka ordna mina mörka, suddiga bilder så snart som möjligt.

Telefon? Nä, nu hoppas jag att du skämtar med mig...Var det ingen som tog med en vettig digitalkamera? Ni spenderar tusentals kronor på ljudkort, dubbla bildskärmar och blåbärsmuffins, men ni kan inte ens få ihop pengar till en sketen liten digitalkamera?

Usch säger jag. Usch 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte föra över bilder från min telefon utan hjälp av en kompis med blåtand i både dator och lur, men jag ska försöka ordna mina mörka, suddiga bilder så snart som möjligt.

Telefon? Nä, nu hoppas jag att du skämtar med mig...Var det ingen som tog med en vettig digitalkamera? Ni spenderar tusentals kronor på ljudkort, dubbla bildskärmar och blåbärsmuffins, men ni kan inte ens få ihop pengar till en sketen liten digitalkamera?

Usch säger jag. Usch 😄

Nej, ingen verkade ha någon "riktig" digitalkamera med sig.

Anledningen till att vi inte har skramlat ihop till någon än är väl kanske just det att musikprylarna går före? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack som fan allihopa för en skitskoj kväll!

Det var faktiskt så att ingen hade någon riktig kamera med sig....men det mobilplåtades ganska friskt. Jag tog en bild när Odels tant flätade Majkens hår och lite annat blurrigt suddigt, ska se till att lägga upp dom vid tillfälle!

Fritt ur minnet så var väl vi: Giggsy, Mornel, Pazo, Olsberg, Majken, Mats, Force_fed, Odel, Odels tant, Joachime, Sounden, Suprapappa + kompis, Frejan, Umemagnus och Lundin.... Någon glömd?

När Carmen stängde kl 1 så ragglade vi föst till Kvarnen där det var strikt 23 års gräns, sedan till Snaps som körde samma attityd, och slutligen till .... ja vad heter det där stället i Gamla Stan... där dom släppte in oss alla trots att vissa i sällskapet bara var 19 😄.

Det här måste vi görs om någon dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha! Nu är man nästan glad att man inte hängde med ändå. Jag hade aldrig klarat mitt en-öls-löfte (eftersom trevnaden verkade vara på topp) vilket hade slutat med sängläge hela dan idag, vilket i sin tur hade betytt att jag inte orkat jobba en endaste minut, som i slutändan förmodligen hade gett mig magsår eller nåt.

Men är glad för alla närvarandes skull! MER BILDER! Gärna med namn under..

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va trist att jag inte kunde gå 😄 , det var ju jag som föreslog Carmen t.o.m. Hade intropub med nya klassen på Södertörn och var tvungen att gå på det för att inte riskera att bli mobboffret i 3 år.

Har för övrigt att Dire Straits ska bli mitt nya favoritband nästkommande veckor, Blood Brothers-skivan måste vila ett tag nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvällen slutade på Skeppsbar, Pelle!

Jag föreslår, om inte förr, en brännbolls-irl och picnic när våren är här!

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...