Jump to content
Annons

Nästa studio festival


Andy_L

Recommended Posts

Annons
  • Svar 79
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 2 veckor senare...
Eller en jingle som innehåller ordet "Blå" - garanterat kommersiellt. Max 30-60 sekunder... vad tror ni om det?

Kommentarer sökes...

absolut!

En finsk låt skulle också va kul 😉

Men ta på dej ansvaret du och hitta på nåt. Kanske borde vänta till efter metalfestivalen bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske se en filmsnutt ca 3 minuter och göra musik till den kan inte det vara en bra ide?

Det där har jag oxå redan föreslagit tidigare i tråden... här. 😳

du ser där inte bara jag som är smart 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt nya förslag är att vi ser vem som kan göra den mest pinsamma låten (utifrån sin referensram naturligtvis) Den låt som får folk att skämmas mest vinner. 😏

tycker jag med... för då skulle man ju faktiskt ha en chans :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

dax att bestämma nästa tävling snart, eller kanske vänta till efter remix tävlingen?finns ju mycket att välja på som kan bli kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bestämm några ackord och / eller några textrader som måste finnas med sen gör vad man vill.

Skit i vilken stil man gör det, det kan vara allt från tonsatt dikt till megametal 😕

Men det är klart det vimlar väl av ljusskygga synthare här så en omröstning skulle bli lite sne.

Man kanske skall ha en förutbestämd jury som innehåller anhängare från alla möjliga stilar!

hej hiphopp 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Okej, eftersom det inte händer något i Metal-festivalen... så får jag väl ta och starta upp något nytt. Kanske blir det något jultema. Då kan alla vara med och vi hinner bli färdiga i lagom tid.

Jag återkommer i ämnet ASAP!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Okej, eftersom det inte händer något i Metal-festivalen... så får jag väl ta och starta upp något nytt. Kanske blir det något jultema. Då kan alla vara med och vi hinner bli färdiga i lagom tid.

Jag återkommer i ämnet ASAP!

Jultema? Är inte det lite att ta i? Det är inte vinter än...

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, eftersom det inte händer något i Metal-festivalen... så får jag väl ta och starta upp något nytt. Kanske blir det något jultema. Då kan alla vara med och vi hinner bli färdiga i lagom tid.

Jag återkommer i ämnet ASAP!

Jultema? Är inte det lite att ta i? Det är inte vinter än...

Tycker det låter som lagom med framförhållning... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag tror inte att man behöver föranmäla sig. Det är bättre att man lämnar in ett bidrag till ett visst datum sen är man med. Det brukar ändå komma till och hoppa av anmälningar ju.

Jag återkommer om tema och deadline nu i veckan (ambition i alla fall).

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...