Jump to content
Annons

Här är jag. Nån som sett mig?


RoBERT

Recommended Posts

tja!

Robban heter jag, å jag har väl egentligen inget vettigt att säga förutom att säga hej å jag hoppas att vi möts i forumen runt här på sajten. 🙂

Har varit medlem rätt länge men aldrig orkat göra nån medlemspresentation. :rolleyes:

E typ musiker, ljudtekniker, både live å studio, å hankar mig fram hemma som proffesionell städare just nu hehe. Ehm, Miljötekniker heter det förresten...!

Slick å snygga produktioner e va jag gillar. typ hehe,.... vet inte om jag vågar säga det... 😉 Toto, Chicago, Tower of power, Sting, å liknande. "The Slick Book I & II" är mina biblar hehe 😉

Tack för mig tjohej!

Om någon skulle tycka att det är intressant att veta så är jag 23 år GAMMAL!!! 😉

Redigerat av RoBERT
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 7 månader senare...
Mäh, e du bara 23... 😆

Michel Ruff pratade vi om... Ruff Live plattan med "Staright Jackets" är grym...

Välkommen...

23 är en bra ålder. det betyder att man föddes samma år som rosanna, africa, lovers in the night, waiting for your love å sånt mys.. 🙂

TOTO yeah!!

Michael Ruff e go!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallo Robban! Känns märkligt att säga hej & välkommen nu när du varit här så länge... 😕

Men jag kan väl visa runt ändå: 😕

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😆

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 år senare...

Hej alla studionördar!

Tänkte bara dra en uppdaterad presentation av mig själv. Det var ju faktiskt 10 år sedan man gick med här, och troligtvis runt 5 år sedan jag var aktiv på forumet sist, så de allra flesta har ju ingen aning om vem jag är längre. Det är väl i princip Linus, Limpan och eventuellt ett par till som kommer ihåg mig.. 😉

Jag håller på med all möjlig slags musik. För ungefär 2 år sedan startade jag och en kompis upp en youtube-kanal för animerade musikvideos för barn. Det senaste halvåret kan man väl säga att vi börjar bli rätt seriösa med det hela och jobbar på för att det tids nog ska kunna bli vår huvudförsörjning. Min kompis animerar och jag arrar, skriver och spelar in musiken. 4 miljoner visningar har vi kommit upp i nu sedan vi startade så det tycker ju vi är grymt kul!

Vad pysslar jag annars med..? Gift i 6 år med en fantastisk kvinna som jag hittade i Norge, bor på ett torp ute på landet och odlar massor av vår egen mat, har egna får, höns, kalkoner, kaniner och såklart några katter. Extremt tillfredsställande att fixa sin egen mat och det smakar ju himmelskt i jämförelse med det man köper i butiken, även om man jämför med det som är ekologiskt odlat. En helt annan respekt och vördnad har man ju nu också inför slakt, uppfödning, ätandet osv. En extra dimension i livet kan man väl säga. 🙂

Tillhör dessutom den lilla skara av svenskar som tror på Gud och går till kyrkan varje söndag och är helnöjd med denna livsstil, men prackar inte på den på någon annan om man inte råkar vilja diskutera ämnet av rent intresse.

Sade jag att jag gillar musik? 😉 Är mitt i den där fasen när man byter ut det mesta i studion. Den verkar infinna sig ungefär vart femte år. Har precis köpt ny dator, nytt ljudkort, uppgraderat DAW, planerar inköp av lite feta samplingsbibliotek, nya monitorer, tja... Osv. Men det är ju så gött! Och man måste ju ha dem, eller hur?

Tänk om man var lika grym på det man gjorde, baserat på antalet år som har gått. Då hade jag varit fantastisk vid det här laget 😉 Men jag har massor att lära...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...