Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Morsning såhär på kvällningen. Hur faan ser ni ut? Många av er har man lärt känna ganska väl, så varför inte avslöja era jag? Fick precis hem en kamera så man är lite bildgalen nu i början. Men släng upp en bild fö faan. Rock ´n Roll over and out.

EDIT: Slog samman två trådar och förtydligade rubrik. Tack Addic för länken till denna ursprungliga tråd. /admin

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Ta rejäl titt på grabbarnas bilder! Fundera sen på om de hade blivit vänner, kompisar, gnabbisar om de hade träffats i verkliga livet först. Jag menar att de inte ens hade träffats (geografiska skillnader, skilda musiksmaker, skilda klädsmaker(!), kulturella skillnader etc). Tack vare forumet så sammanförs vi av vårt gemensamma intresse, fantastiskt!

Tänk Er bara för innan Ni lägger upp Era bilder. Jag kommer t ex aldrig att våga ha en avvikande åsikt när jag diskuterar med lolson eller Claes! lolson verkar äta såna som mig som frukost och jag VET att vissa av Claes husdjur med förtjusning käkar en och annan mansvalp!

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på mig pga mitt kontrakt med Universal Pictures.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se avatar till vänster...

Nä, men hej, Ingvar Carlsson! Har Du börjat sampla och trigga lite sköna beats?! Vad kul! Hoppas att Du är lite bättre nu än det där bedrövliga "rapframträdandet" Du gjorde på en partikongress för några år sedan. Hördu, skulle Du kunna kolla upp om inte Nuder och grabbarna kunde se till att alla vi fattiga Studioister blev befriade från moms på alla våra prylinköp? Du skall veta att det finns pengar att tjäna här för gamla Moder Svea. När vi slagit igenom vill vi ha betalt och då kommer det att rulla in en massa kosing! Men för att detta skall kunna hända behöver vi lite lättnader. Vad säger Du?

Link to comment
Dela på andra sajter

egologo2001.gif

du har troligen den skönaste avateren på forumet:P

hahaha...lätt !

Hehe. Tänker nog använda den på mitt humorpop-cd-omslag eftersom den blivit något av mitt trademark de senaste åren. 😉

Och cd-omslaget efter det tänkte jag skulle typ se ut så här, hähä... 😎

hackeman-less-gloominess-cd.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, om inte avataren gör mig rättvisa så slänger vi upp en till då tagen under stark koncentration vid inkoppling av nya mixern (för bild på mixern se forumets längsta tråd någon sida någonstans i den var det)

PICT0006.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...