Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

AH, du hittade min mixer! (Så det var därför jag inte fick ihop det...)

edit: adaptern alltså

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en ©ool gura Addic, är de en Ibanez?

Det är en budgetversion av Ibanez Iceman. Funkar bra efter några roliga modifikationer =).

känns den bra att lira på den?

Redigerat av lolson
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en ©ool gura Addic, är de en Ibanez?

Det är en budgetversion av Ibanez Iceman. Funkar bra efter några roliga modifikationer =).

känns den bra att lira på den?

En helt underbar gitarr 😮

För det priset är den klockren tycker jag. 4500:- ny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta rejäl titt på grabbarnas bilder! Fundera sen på om de hade blivit vänner, kompisar, gnabbisar om de hade träffats i verkliga livet först.

Det där är intressant! Om man nu kan bedömma sånt här utifrån bilder, så tror jag att jag kunnat råka bli polare med vectro och hegobald IRL om vi snubblat över varandra ute i kroglivet e.d. 🙂 Vet inte riktigt varför, bara en känsla utifrån bilderna. De ser lixom ut som jag känner mig, typ. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en ©ool gura Addic, är de en Ibanez?

Det är en budgetversion av Ibanez Iceman. Funkar bra efter några roliga modifikationer =).

känns den bra att lira på den?

En helt underbar gitarr 🙂

För det priset är den klockren tycker jag. 4500:- ny.

Soft, själv gillar jag B.C. Rich Warlock, med tunna strängar är den en underbar solo gura 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns flera giltiga orsaker till att jag har en gummistövel på skallen:

1. Jag är lite småblyg.

2. Vill inte visa mitt vackra, rätta utseende. Jag vägrar att bli onaniobjekt för perversa musiker runt om i landet...(iofs vet jag ju inte vilka pervon som gummistövlar lockar till sig?)

3. När jag blir känd har jag tänkt mig en image a'la Slipknot. Men istället för skrämmande monstermasker vill jag ha en mer jordnära, mindre aggressiv framtoning. Jag hoppas också på generös sponsring från någon av de stora gummistövel-tillverkarna... Har redan kontaktat Tretorn som verkar rätt intresserade...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns flera giltiga orsaker till att jag har en gummistövel på skallen:

1. Jag är lite småblyg.

2. Vill inte visa mitt vackra, rätta utseende. Jag vägrar att bli onaniobjekt för perversa musiker runt om i landet...(iofs vet jag ju inte vilka pervon som gummistövlar lockar till sig?)

3. När jag blir känd har jag tänkt mig en image a'la Slipknot. Men istället för skrämmande monstermasker vill jag ha en mer jordnära, mindre aggressiv framtoning. Jag hoppas också på generös sponsring från någon av de stora gummistövel-tillverkarna... Har redan kontaktat Tretorn som verkar rätt intresserade...

4. Bondage.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka påhopp! Jag är en seriös artist och som många storheter före mig blir även jag missförstådd och hånad...

Men jag är tjockhudad(2mm gummi) och tar inte åt mig... Vi får se vem som skrattar när jag fyller globen med 15000 fans som alla har stövel på huvet?

Ni springer säkert i hemlighet redan nu till närmsta Wedins för att prova ut en schysst doja?

Ack, denna svenska avund....

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka påhopp! Jag är en seriös artist och som många storheter före mig blir även jag missförstådd och hånad...

Men jag är tjockhudad(2mm gummi) och tar inte åt mig... Vi får se vem som skrattar när jag fyller globen med 15000 fans som alla har stövel på huvet?

Ni springer säkert i hemlighet redan nu till närmsta Wedins för att prova ut en schysst doja?

Ack, denna svenska avund....

🙂

😆

Jag har ju redan förut "berömt" dig för bilden, men måste göra det igen... Grym!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

Jag har ju redan förut "berömt" dig för bilden, men måste göra det igen... Grym!! 😆

Tackar, tackar, äntligen en som uppskattar den artistiska inriktning jag vill illustrera...

Snart ska ni även få höra mina alster. Har en bootleg på gång till sommaren....

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man nu kan bedömma sånt här utifrån bilder, så tror jag att jag kunnat råka bli polare med vectro och hegobald IRL om vi snubblat över varandra ute i kroglivet e.d. 😆 Vet inte riktigt varför, bara en känsla utifrån bilderna. De ser lixom ut som jag känner mig, typ. 🙂

😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Ack, denna svenska avund....

🙂

Du har rätt! Själv skulle jag vilja komma på ett lika briljant och orginellt sätt att dölja min fula nuna. Har Du tänkt ut ett namn på Dina 15 000 fans? Det har jag: "Skitstövlar"! Var kan jag nu köpa en sådan där stövel och sälla mig till beundrarskaran? Nu vet jag, Du måste ha en över, eller? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan visste du det? De kom faktiskt i 2-pack av nån anledning...?

Det blir ju också enkelt att köra den här grejen när publiken ska sjunga med? Annars ska man ju alltid dela upp sektioner av publiken, eller killar/tjejer för att sjunga mot varann, men nu..?

ALLA HÖGERSTÖVLAR, SJUNG YEAH-YEAH-ROCK'N'ROOOOLLL!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...