Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Kan du inte ta ett kort på ditt modem också Marcus? Jag vill förvissa mig om det har fått brännskador eller inte, med tanke på hur hårt det verkar belastas 😄

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Kan du inte ta ett kort på ditt modem också Marcus? Jag vill förvissa mig om det har fått brännskador eller inte, med tanke på hur hårt det verkar belastas 🙂

Hehe, det finns inga brännmärken, och skull det nu göra det skulle mitt ljudkort också vara kört, för det sitter precis ovanför 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax: För att hon vill framhäva sin fina byst förstår du väl. Samma anledning som jag alltid har handen på mitt kön på alla bilder. Dessvärre så syns det inte på de bilderna jag lagt upp här.

Inte för att det här är någon kontaktannons men du var faktiskt riktigt snygg midori 🙂

Man tackar....klart man måste framhäva det man har... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är jag dååå..

{58CCCE41-3638-4797-9BE6-7FAAFAF99646}.jpg

Varför har du handen på tutten?

För att jag tycker man ska framhäva det man har,...som jag sa till shadow...Lite så där små mysigt att ha handen på tutten 😳

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Löjligt kanske är lite fel ord men det blir lite lätt snuskgubbe alt. "jag-är-fjorton-år-och-kåt"-känsla över såna kommentarer. Spela roll iofs tror inte Midori tar illa upp för att du vill se fler kort på henne. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tar inte illa upp...tvärtom...jag blir lite glad att det uppskattas i alla fall 😳

Jag har en annan bild som är myycket finare, och läckrare...men jag tror inte att det skulle uppskattas här...Men det beror juh på hur man ser det...

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

jag tar inte illa upp...tvärtom...jag blir lite glad att det uppskattas i alla fall 😕

Jag har en annan bild som är myycket finare, och läckrare...men jag tror inte att det skulle uppskattas här...Men det beror juh på hur man ser det...

Vi som vågar erkänna att vi gillar att titta på snygga tjejer kommer definitivt uppskatta det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tar inte illa upp...tvärtom...jag blir lite glad att det uppskattas i alla fall  😎

Jag har en annan bild som är myycket finare, och läckrare...men jag tror inte att det skulle uppskattas här...Men det beror juh på hur man ser det...

Vi som vågar erkänna att vi gillar att titta på snygga tjejer kommer definitivt uppskatta det. 🙂

Hehe...Men man vill juh inte få kontot raderat eller något...Fast iof så är det inget naket kort... 🙂

Det är bara ett vackert kort. 😕

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det raderat så får du mitt konto.

😎

Var tvungen att dra upp en bild på mig och guran synd att man bara har världens sämsta webcam. Nåja spela roll 🙂

gitarr9im.jpg

Edit: Det var ett vackert kort midori men du var nästan hetare på det första 😕

Redigerat av Shadows
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det är ju en komplimang att fråga efter mer bilder. Get the (picture) Sen varför skulle det vara löjligt för? 😕

Iofs så är jag ninja också ! 🙂

NEJE! Det är jag som är ninja här 😎

🙂

😱

😱

😱

😱

😱

😱

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det raderat så får du mitt konto.

🙂

Var tvungen att dra upp en bild på mig och guran synd att man bara har världens sämsta webcam. Nåja spela roll 😎

gitarr9im.jpg

Edit: Det var ett vackert kort midori men du var nästan hetare på det första 🙂

😱 du har samma söta glass färg på stratan som jag 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, är väl tvungen att lägga upp en lite seriösare bild så ingen tror att jag är så tokig som jag är (uh?) 😕

Gitarr2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en komplimang att fråga efter mer bilder. Get the (picture) Sen varför skulle det vara löjligt för?  😕

Iofs så är jag ninja också !  🙂

NEJE! Det är jag som är ninja här 😎

🙂

😱

😱

😱

😱

😱

😱

😱

Men Haunted har ju varit här längre... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det är ju en komplimang att fråga efter mer bilder. Get the (picture) Sen varför skulle det vara löjligt för?  😕

Iofs så är jag ninja också !  😛

NEJE! Det är jag som är ninja här 🙂

😱

😱

😱

😱

😱

😱

😱

😱

Men Haunted har ju varit här längre... 😉

Ja, han är en mer studio medlem än mig, men jag är mer ninja än honom 😱

moahahaha! (så skrattar en ninja)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
jah3ck.jpg

Här är det vackra kortet...Sååå Det får bära eller brista 😕

Inte varje dag en member postar sådana här bilder här. And yach, you're right, det är ett vackert kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...