Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Micke H:

Dessa jäkla woke-människor...

 

1 timme sedan sa slejnard:

Ja det är inte speciellt roligt. Lägger sig dock inte som tur är. Känns nästan som att det är läge för mössa å vinterjacka. Hade 5 grader ute imorse när jag körde till jobbet. 

Absolut, och snart är det dags för kaffe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var länge sedan man nattsuddade. Det var länge sedan man kunde se på TV hur andra nattsuddade. Nu är det väldigt tidigt på dygnet för just nattsuddande men man kan ju spara den här till senare?

Det var länge sedan man kunde avnjuta ett stycke eller två av Reg Kehoe and his Marimba Queens! Regs basist måste vara en av de medskyldiga till fenomenet headbanging...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi ska börja använda Conventional Commits, vilket borde göra Git-loggarna bra mycket mer lättläsliga, men det tillåter även mig att undersöka möjligheten att installera semantic-release-pluggen så jag satt lite med min YML-fil och package-fil och försökte få ihop det där men när jag till slut förstått hur jag skulle kunna använda mig av min genererade access token så får jag istället felet att semantic-release försöker accessa Git-repot genom HTTPS istället för SSH och så är inte vårt Gitlab uppsatt så nu sitter jag och drar mig i skägget och funderar på om inte dricka kaffe vore bättre utnyttjande av min tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Micke H:

Vi ska börja använda Conventional Commits, vilket borde göra Git-loggarna bra mycket mer lättläsliga, men det tillåter även mig att undersöka möjligheten att installera semantic-release-pluggen så jag satt lite med min YML-fil och package-fil och försökte få ihop det där men när jag till slut förstått hur jag skulle kunna använda mig av min genererade access token så får jag istället felet att semantic-release försöker accessa Git-repot genom HTTPS istället för SSH och så är inte vårt Gitlab uppsatt så nu sitter jag och drar mig i skägget och funderar på om inte dricka kaffe vore bättre utnyttjande av min tid.

Ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...