Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons

Låt 5. Sober, låter som något som den förra artisten borde sjungit om, fast det gjorde han ju på sitt sätt. Det är också en fantastisk låt med Tool... Nåja, riktigt bra uttal i sången inte helt överraskande dock. Ytterligare en staaaark radio hit. Önskar bara att man inte hört hela låten efter första versen och den direkt följande refrängen, but that´s the game. Bra skit!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Dark Of Light:

Man undrar ju i sitt stilla sinne hur många ruttna tomater som kommer slängas upp på scen när Swärjes bidrag spelas i Eurovisionen. Vi är ju inte direkt så älskade... längre efter alla bränningar av div. böcker.

Jag tror de flesta europeer fattar grejen och står tysta och är glada att det inte var de som drabbades denna gången. Men jag kanske är lite naiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Dark Of Light:

Man undrar ju i sitt stilla sinne hur många ruttna tomater som kommer slängas upp på scen när Swärjes bidrag spelas i Eurovisionen. Vi är ju inte direkt så älskade... längre efter alla bränningar av div. böcker.

Hoppas dom inte drar alla över en kam. Jag har inte bränt nån bok. 
 

Ganska bra skör låt 🎵. Lite svag röst här å där men bra! 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Fidden:

Jag tror de flesta europeer fattar grejen och står tysta och är glada att det inte var de som drabbades denna gången. Men jag kanske är lite naiv.

Vi får...

1 minut sedan sa slejnard:

Hoppas dom inte drar alla över en kam. Jag har inte bränt nån bok. 
 

Ganska bra skör låt 🎵. Lite svag röst här å där men bra! 

... hoppas på det bästa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...