Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vissa dagar går allt åt helvete.

Andra dagar är det sol, fågelkvitter på vägen till heminredningsaffären, man hittar allt som stylisten ordinerat inför visning, på vägen hem sladdar man in precis när konditoriet stänger och köper de sista 2 semlorna och sen kommer man hem precis när skidskyttet börjar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara ett helvete att bo så nära en skidskyttebana!? Att duckande springa hem i sicksack med två semlor i näven och precis klara sig. Detta djeffla skjutande...

Jag menar... Här ger man stackars unga nysvenskar skulden för allt att när det i själva verket är skidskyttarnas fel!

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nå...

Låt 1. Har redan glömt refrängen ur denna pop låt. Intetsägande indeed.

Låt 2. Lesbo grejen säljer inte låten och det måste väl ändå vara meningen med det hela? Ligger i tiden liksom. Har glömt refrängen på den också.

Låt 3. Ehh... Nästa.

Låt 4... Vi får vänta. Mellansnack. Ska vara roligt. Han nämner Joe Cocker bror Strepto. Kul. 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Låt 5. Hästjazz. Inget fel på jazz, country kan ha sin charm också. Introt/första delen av verserna har en smula  Shallow med Lady GaGa och Brandon Cooper, smak men så är det ju. Allt i mello är oftast snott. otroligt nog tycker jag detta är den starkaste låten hittills.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Dark Of Light:

Låt 5. Hästjazz. Inget fel på jazz, country kan ha sin charm också. Introt/första delen av verserna har en smula  Shallow med Lady GaGa och Brandon Cooper, smak men så är det ju. Allt i mello är oftast snott. otroligt nog tycker jag detta är den starkaste låten hittills.

De försökte väl göra detta, men det gick inte riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...