Dark Of Light Posted February 2 Report Share Posted February 2 Det är gött när det skaver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted February 2 Report Share Posted February 2 Oh... Helluva epic PT right up there inn jåår fäjsez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 2 Report Share Posted February 2 Ja den var orakad och naturligt fin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted February 2 Report Share Posted February 2 Är Kate och Ebba släkt, är ju en minst lika naturlig följd fråga..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 Ja och om Hasse Andersson på något sätt är inblandad. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted February 3 Report Share Posted February 3 En trekant... The plot thickens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 3 Report Share Posted February 3 Morgonkaffe. ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted February 3 Author Report Share Posted February 3 37 minuter sedan sa slejnard: Morgonkaffe. ☕️ Gott så. Förmiddagste här🫖 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 Här är det fredag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 3 Report Share Posted February 3 SM-vecka i Skövde. Är du och kollar Dol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 Ta med ridpiskan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted February 3 Report Share Posted February 3 1 timme sedan sa Fidden: Ta med ridpiskan. Det är vad jag trodde också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 Ska fördriva tiden fram till på spåret med att kolla på Davis Cupfinalen från 75. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted February 3 Author Report Share Posted February 3 9 timmar sedan sa Fidden: Här är det fredag. Jaha ja, fint ska det vara . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 Stilig herre, den där Jan Kodeš Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 3 Report Share Posted February 3 15 minuter sedan sa CHAE: Jaha ja, fint ska det vara . Ja jag tycker man får lyxa till det lite ibland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 3 Report Share Posted February 3 Japp det tycker jag med. Vart glass här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 3 Report Share Posted February 3 Icona pop bra! Kunde inte frågorna så bra dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Morn å KPD ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 4 Report Share Posted February 4 4 minuter sedan sa slejnard: Morn å KPD ☕️ Bra där! Man ska inte slösa bort lördagen med att sova. Morrn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 4 Report Share Posted February 4 8 timmar sedan sa slejnard: Icona pop bra! Kunde inte frågorna så bra dock. Tyckte inte popikonerna kom till sin rätt bland alla gubbar i BAO. Men vem gör det. Sveriges mest överskattade gubbgäng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 1 minut sedan sa Fidden: Bra där! Man ska inte slösa bort lördagen med att sova. Morrn Ja jag vart uppe tidigt. Halvknasiga drömmar. Kom fram till att jag duger som jag är. Vi duger alla. Gott nog med fel och brister. -23 ute! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Just nu sa Fidden: Tyckte inte popikonerna kom till sin rätt bland alla gubbar i BAO. Men vem gör det. Sveriges mest överskattade gubbgäng. Håller med. Lite gubbiga är dom allt 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted February 4 Report Share Posted February 4 2 minuter sedan sa slejnard: Ja jag vart uppe tidigt. Halvknasiga drömmar. Kom fram till att jag duger som jag är. Vi duger alla. Gott nog med fel och brister. -23 ute! Bra dröm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Naer smager kaffet baest? Hver gang! ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 1 minut sedan sa Fidden: Bra dröm. Ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Och så är det ju dessutom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Kollar repris av Gokväll. Jennie Abrahamsson sjunger fint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Geoff Tate - Queensryche kommer till Luleå 😮 Lite sugen att åka och se/höra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted February 4 Report Share Posted February 4 Tonårsidoler… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts