Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
50 minuter sedan sa slejnard:

Skön rogivande jazz. Visa för själen...

 

Nice! Har också några tockendäringa spellistor på YouTube. Skönt värre.

50 minuter sedan sa slejnard:

Har fått nackspärr!

”Nacka-vreset” som det heter på småländska.

47 minuter sedan sa slejnard:

Idag ska jag jobba slow n easy. Varit en hel del stressrelaterade symptom.

Peace!

Låter som ett sunt tänk.

Fred!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Rasmus Alladinask hotar med att bränna en koran i veckan tills Sverige släpps in i NATO.

Är väl inte riiiiiiktigt rätt väg att gå va…?

Sweet Jebus, det här går verkligen åt så fel håll om det bara går och det gör mig både jävligt rädd och förbannad. 
Om den danske* ”provokatören” (och sabotören) inte redan har ett pris på sitt huvud lär han ha det nu. 
- Aha! Om de dödar honom kommer han att bli en martyr, en hjälte, en korsriddare som dog för sin sak☝🏼

Vem har sagt att de ska döda honom så där inför alla och sådär publikt? Även om genomslaget förmodligen blir större.
Glöm inte bort att mindre [kapabla] nationer än Turkiet har låtit människor ”försvinna” utan ett endaste spår förr utan några som helst problem. Just sayin’.

Samtidigt kallar Kreml svenskarna för ”satanister” och tyskarna för ”nazister”.

Det går bra nu…😔

*Bara för att han ett svensk medborgarskap/pass är han fortfarande dansk oavsett vad han själv säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan sa CHAE:

Rasmus Alladinask hotar med att bränna en koran i veckan tills Sverige släpps in i NATO.

Är väl inte riiiiiiktigt rätt väg att gå va…?

Sweet Jebus, det här går verkligen åt så fel håll om det bara går och det gör mig både jävligt rädd och förbannad. 
Om den danske* ”provokatören” (och sabotören) inte redan har ett pris på sitt huvud lär han ha det nu. 
- Aha! Om de dödar honom kommer han att bli en martyr, en hjälte, en korsriddare som dog för sin sak☝🏼

Vem har sagt att de ska döda honom så där inför alla och sådär publikt? Även om genomslaget förmodligen blir större.
Glöm inte bort att mindre [kapabla] nationer än Turkiet har låtit människor ”försvinna” utan ett endaste spår förr utan några som helst problem. Just sayin’.

Samtidigt kallar Kreml svenskarna för ”satanister” och tyskarna för ”nazister”.

Det går bra nu…😔

*Bara för att han ett svensk medborgarskap/pass är han fortfarande dansk oavsett vad han själv säger.

Jag spår att han kommer att söka efter personskydd i Swärjeh, a lá Wilks och givetvis få det. Det kommer inte bara brännas svenska flaggor efter det utan även begås terrorbrott likt det Frankrike fick genomlida efter Charlie H. Ironi är bara förnamnet där...

Om vi är omtyckta i precis de leden som vi försökt vurma för de senaste åren... nej. Not so much. Tänk vad det svänger. Från världs räddare till en komplett skurkstat. Att vara svensk är ingen merit direkt just nu.

Jag börjar också oroa mig på allvar. Kriget eskalerar med stridsvagns joxandet nu, men vad är egentligen alternativet? Å ena sidan, Putler har egentligen inget att vinna på strategiska kärnvapen. Det blir bränd mark där efter åt som ingen kan nyttja. Å andra sidan är han inget militärt snille direkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...