Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
6 timmar sedan sa slejnard:

Sedärja. Kul med lite humor 😂

Jag tror inte Trumpen ser detta som något i humorväg. Detta är hur han ser sig själv! Att det sedan finns folk som köper skiten är etter värre. Möjligtvis som något slags framtida samlarobjekt.

Jag ser inte detta heller som ett utslag av humor om jag verkligen hade beställt Adriana Lima

image.png.3875d51d712a38bdab47932a1252d6f3.png

och fått

image.png.a0bd1e4634e5ad760fd9bf23876b6778.png

 

Har man en gång sett Gudruns mutta är man sig aldrig själv igen. blink.gif
Samma gäller nog om Adrianas fast på ett annat sätt dårå´.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Ja Trump har på tok för höga tankar om sig själv. Sopa! 
Visst är det så att han är åtalad för skattebrott? In i finkan med honom, utan att passera gå. 
 

KPD? 

Ja, han har alltid ett gäng mål emot sig. Allt sedan hans fastighets "imperium" dagar. Det är han van vid. Har man pengar och makt kan man mota åtalen och dra ut på det hela. Det är spännande att se om DeSantis kommer att ses som ett bättre alternativ för Republikanerna over there. Det är väl lite det som Trumpen vädrar i luften just nu. Hans popularitet har dalat hos partiet. Hans gräsrotsväljare (nej, inte gräsrots-svälgare) gillar honom än. Men jämfört med majoriteten av Republikaner (just nu) så står han inte så högt i kurs längre. För mycket trams och skandaler. Tänka sig...

18 minuter sedan sa -k9-:

Billigt med! 

Indeed.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skall hälsa helgen välkommen på ett något annorlunda vis... Nostalgispellistor tog mig på en rundtur i historien och jag började fundera på vad som hände med "Addis Black Widow" (ringer det några klockor för nån?). Mitt i rundturen dök jag på denna fullständigt bisarra artikeln från Aftonbladet, och den bjuder jag nu på i samma veva som jag önskar er alla en trevlig helg! 😄

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/J1EgqJ/full-av-graddvita-logner

Det känns lite som om Dr. Sheldon Cooper (The Big Bang Theory, om nån är oklar med referensen) intervjuar en världsmästare i sarkasm.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Pico:

Jag skall hälsa helgen välkommen på ett något annorlunda vis... Nostalgispellistor tog mig på en rundtur i historien och jag började fundera på vad som hände med "Addis Black Widow" (ringer det några klockor för nån?). Mitt i rundturen dök jag på denna fullständigt bisarra artikeln från Aftonbladet, och den bjuder jag nu på i samma veva som jag önskar er alla en trevlig helg! 😄

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/J1EgqJ/full-av-graddvita-logner

Det känns lite som om Dr. Sheldon Cooper (The Big Bang Theory, om nån är oklar med referensen) intervjuar en världsmästare i sarkasm.

Visst minns jag Addis... och faktiskt denna intervjun! Härligt rörig.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

Är Bo Kaspers fortfarande husband?

 

11 timmar sedan sa Fidden:

Mor

Nej, nej. Bo Kaspers husband. Bos äkta man alltså, over there. Två män som gör saker tillsammans. Kanske i en mack? Alltså det är moderna tider. Försök att hänga med lite nu.

 

En annan sak jag inte skulle ha hängt med i och läst om är det där tragiska med Luna. Detta fullständiga vansinnes dåd som får dödstraffs skeptiker att tveka en aning. Jobbigt ämne.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
1 timme sedan sa Fidden:

Nu krängde jag iväg min gamla 2011-iMac för 1500. Skönt med mer plats i förrådet. Hoppas en liten 6-åring blir nöjd med sin 27" sims-maskin.

Blir grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...