Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag får massor av förslag.

"Dra åt helvete", eller "Trängs inte i kassakön" räknas inte 😛

Fakta:

😑 Han är en komplicerad man, står för sina åsikter. I det stora hela en trevlig herre som dock brukar försöka ge bilden av en oborstad karaktär utåt. Nyfiken på andra men ganska återhållsam med sina egna detaljer. Älskar Owe Thörnqvist och Steely Dan. Uppskattar lugna hemmakvällar med... öhh "matlagning" (plinnggg) med en speciell fabläss för korv. Har nyligen slitit ut en spis. Han har en pizza uppkallad efter sig, innehar förmodligen ett nordiskt rekord i utstängningar från forum, står nära påven samt har en rätt sportig rullator.

Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Promenix i slasket med en god pipa och nu blir det en god (vad annars) kpd.

Det här är tungt...  🙁 

AB har gjort en serie reportage om pedofiler. Grym läsning och då menar jag inte i någon positiv bemärkelse.

Jag fick en idé! Jag har ett garage, med en massa verktyg. Jag har som bekant också förutom ett rikt nuppliv även ett ganska rikt inre liv. Skicka förbrytarna till mig så kan jag låta de betala av den moraliska och etiska skuldbördan... lååååångsamt...

Speciellt den där australiensaren....

Man blir så ledsen av sådant här, så svårt att förstå hur i helv. man kan gå igång på sådant här... suck...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...