Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vaknade upp imorse med svullna halsmandlar och tappad röst. Tror det beror på att jag jobbar för mycket. Så idag har det blivit massa te och studions hyresvärd bjöd på whiskey.

Gjorde klart låten med en kille från årets idol idag. Vi ska släppa den själva under vårt egna skivbolag, ska bli spännande!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar när dom ska göra om?

Snart.

Whadåddå?

Vaknade upp imorse med svullna halsmandlar och tappad röst. Tror det beror på att jag jobbar för mycket. Så idag har det blivit massa te och studions hyresvärd bjöd på whiskey.

Gjorde klart låten med en kille från årets idol idag. Vi ska släppa den själva under vårt egna skivbolag, ska bli spännande!!

Man måste ha lite tid till återhämtning, tänk p d. Idol ja... Har inte följt serien alls de senaste åren. Kommer det fram några hardcore talanger? Känns emellanåt som de flesta som vinner eller är med åtminstone, släpper en skiva och försvinner sedan.

Finns det ingen långsiktigare plan för dem inom "Idol maskinen" eller är det upp till artisten själv att jobba hårdare på karriären efter deltagandet?  Det är en väldigt hård bransch dock detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknade upp imorse med svullna halsmandlar och tappad röst. Tror det beror på att jag jobbar för mycket. Så idag har det blivit massa te och studions hyresvärd bjöd på whiskey.

Gjorde klart låten med en kille från årets idol idag. Vi ska släppa den själva under vårt egna skivbolag, ska bli spännande!!

Du får krya på dig, men cognac är bättre. Har du prånglat ut något annat den sista tiden? Musik menar jag.

Skulle fråga vem killen är, men det är väl hemligt och alla vet att Längstah läcker som ett såll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man måste ha lite tid till återhämtning, tänk p d. Idol ja... Har inte följt serien alls de senaste åren. Kommer det fram några hardcore talanger? Känns emellanåt som de flesta som vinner eller är med åtminstone, släpper en skiva och försvinner sedan.

Finns det ingen långsiktigare plan för dem inom "Idol maskinen" eller är det upp till artisten själv att jobba hårdare på karriären efter deltagandet? Det är en väldigt hård bransch dock detta.

Årets idol håller mycket högre standard än de senaste åren imo. Men allt blir ju vad de gör det till själva. Har de inte drivet som krävs försvinner de rätt snabbt efter idol... men denna killen tror jag starkt på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...