Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hejz Snäjlz! Jo fan, rätt så bra! Själv då?

Sigrid ja. Verkar vara en donna med lite egen stil i jämförelse med t ex Zara. Mer karaktär och mindre uppstyrt koreograferad/stylad. Fast det kan ju vara uppstyrt så också ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha ja, kan vara uppstyrt ouppstyrt faktiskt. De är så listiga ungdomarna nu för tiden. Så mycket input från överallt, de vet allt och kan allt.

Tack bra kaosläge här idag, ska ut ikväll och dansa med tjejgänget, eller åtminstone en i tjejgänget. Någon mer som ska med??

Det är löööööördag!

🙂🥰😱😊😲😑😮😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 :) 🙂 :)

Måste skriva ner en lista på tjejdansmusik eftersom jag alltid glömmer vad låtar heter när det väl gäller. Att ge till DJ'n alltså. Don't kill my vibe ligger etta på listan fast den startar ju egentligen först 1:28 eller ännu senare...fan den har fel rytm inser jag nu!! Han kommer nog inte spela den alls. 😠

Om DJ'n vore en hon så skulle hon fatta. Och spela.

Det är melodierna som är det viktiga, rytmen har man i kroppen redan. Män verkar inte fatta det där, riktigt. Eller?

Fast ni fattar nog precis tror jag. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det här med dans för män är mer som en lodrät förhoppning om en horisontell fortsättning. För de flesta en sorts seg, kall och jobbig förrätt att ta sig genom fram till själva teh main course, teh pièce de résistance, teh själva målbilden s a s. ☺️

Wafalls, undrar nu givetvis vän av ordning. Behöver inte DoL dansa för att få till 1 nupp!?

Nej. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...