Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ja det är ett helvete när saker krånglar. För min del funkar Spotten bra men har ju premiumversionen och en smårtphöön också.

Undrar om man vill se detta? I så fall är det bara att kolla in Kalla Fakta och förbereda sig på att bli förbannad igen... 🙁

Jag begriper inte vad som har hänt. Programmet tycks vara installerat men går inte igång. Det går inte att avinstallera heller. Nu är jag tillbaka i webläsarvarianten.

Gillar inte Kalla Fakta nåt vidare och fattar inte varför man ska ge det där svinet en plats. Då kan han träda fram helt och hållet tycker jag.

Fick för mig ett tag att programmet handlade om överförskrivning av smärtstillande, men det var visst fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begriper inte vad som har hänt. Programmet tycks vara installerat men går inte igång. Det går inte att avinstallera heller. Nu är jag tillbaka i webläsarvarianten.

Gillar inte Kalla Fakta nåt vidare och fattar inte varför man ska ge det där svinet en plats. Då kan han träda fram helt och hållet tycker jag.

Fick för mig ett tag att programmet handlade om överförskrivning av smärtstillande, men det var visst fel.

Ännu mer förvirrat blir det när man kollar in tvtabla.se

Uppdrag Granskning är min favorit i genren men tycker nog att även Kalla F går att se beroende på ämnet, även om deras stil mer liknar en skvallertidnings emellanåt.

Håller dock med dig angående tankarna av att ge honom en plats. Kanske är fallet intressant i sig, jag vet inte då jag inte följt den alls. Får väl kika på eländet och bli förbannad.

Vem mannen är vet du väl redan...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...