poetenirene Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 Hej! Jag gör inte musik utan poddcast/poddradio. Fast en och annan jingel har jag gjort. 😎 Men jag använder inspelningsutrustning som liknar den många musiker använder. Hoppas jag kan bidra med något i det här forumet. Fast antagligen blir det tvärtom.
slejnard Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 Hej och välkommen 🙂 Podcast verkar spännande.
Dark Of Light Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 Välkommen hit! Kaffe finns i bryggaren.
CHAE Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 Välkommen hit! Kaffe finns i bryggaren. Ja, nu när du har nallat slut på ölen i kylen så är kaffe det enda vettiga alternativet som finns kvar 😛 @poetenirene: varmt välkommen till forumet 🙂 Vänligen, CHAE
Guest k9 Posted October 21, 2016 Posted October 21, 2016 Att ställa frågor här är också ett bra sätt att bidra till forumet. Hej och välkommen! Hoppas att du kommer trivas här.
poetenirene Posted October 22, 2016 Author Posted October 22, 2016 Att ställa frågor här är också ett bra sätt att bidra till forumet. Hej och välkommen! Hoppas att du kommer trivas här. Tack! 🙂
Recommended Posts