Jump to content
Annons

Frilansande producent, musiker och kompositör för filmmusik - samarbeten nån?


Recultcha

Recommended Posts

Hej Studio-medlemmar! 

Jag heter Jimmy och är mitt i uppstarten av mitt företag Film heart music! Jag har sysslat med musik rätt länge, mestadels som musiker i olika bandkonstellationer, men de senaste tre-fyra åren har jag jobbat in mig mer och mer på filmmusiksområdet. Har gjort filmmusik för en del kortfilmer och söker ännu fler projekt att jobba med! 

Jag har en förfrågan:

- Finns det någon här som vill köra ett samarbete? Jag har en hemsida där det finns plats för samarbetarens logga (länkas ens hemsida från andra hemsidor som inte är sociala medier hittar google den bättre och anser att den är mer tillförlitlig).

Någon kanske sysslar lite med film eller animationer? Eller är musiker och vill ha sin musik mixad eller mastrad? Det går säkert att göra lite samarbeten, bara man har fantasi 🙂 Pengar tjänar jag redan på att utföra sådana tjänster, så mitt syfte nu är att hitta samarbetspartners och projekt som kan marknadsföra mig lite, samt att jag vill ha mer erfarenhet.

Är inte hundra på om man får skriva så här, så säg gärna till om jag gör nåt fel, så fixar jag till det!

Till musiker:

Om du är musiker och vill ha din musik mixad gratis kan jag göra det mot marknadsföring och att jag får vara med å STIM-anmäla/SAMI-anmäla beroende på vad jag ska göra med er inspelning. Dock, eftersom det skulle vara gratis, kan jag behöva prioritera projektet ganska lågt och vår deadline får vara ganska flytande.

Ska vi sätta en deadline för mixning kan vi snacka en billig peng, vill man ha seriös mixning så blir det givetvis marknadspris så att jag inte förstör för mina kära kollegor i branschen 🙂

Titta gärna in på min hemsida och ge mig gärna feedback! Finns portfolio på hemsidan med youtubefilmer och soundcloud. Säg gärna till om jag kan göra nåt i gentjänst! www.filmheartmusic.com

Allt gott, Jimmy - Film heart music

Redigerat av Filmheartmusic
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"  Det är inte säkert att det blir 100% helhjärtat heller,"... det låter spännande!!  😄

Hehe ser  nu att det låter lite fel och inte riktigt vad jag menar, försökte mest vara tydlig  ☺️ + för att du påpekade det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...