Jump to content
Annons

nygammal


storpappa (oregistrerad)

Recommended Posts

storpappa (oregistrerad)

Tjena alla!

Nygammal medlem här. Hadde en användare från 2007 tror jag som jag glömt bort nammn och email på. Hur som helst minns jag detta forum från gymnasiet tiden. Minns att det var väldigt kul och hänga här, Man kunde fråga alla "dumma" frågor och få hjälpsamma svar. Spontant känns det som att nivån på medlemmarnas kunnande har höjts enormt sen dess, Kul! 5 år av nördande sätter väl sin prägel på ett community. 😉 Jag hoppas att man (så klart efter digert googlande) fortfarande kan få svar på alla dumma frågor här.

5 år senare och det är nu 10 år sen jag som 15 åring började drömma om att skriva, spela, producera och ge ut mitt eget album på min egna ettikett. Jag håller fortfarande på och tragglar med det. Finns väl en hel del bortförklaringar om varför det inte blivit så. "Life happens". Så många gånger man har försökt och växa upp och lägga av med musiken. växa upp. men det går fan inte. Jag vet inte hur man slutar.

vem vet? tur är väl det.

Redigerat av storpappa
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
storpappa (oregistrerad)

tack! det är kul o hitta tillbaks! 😄

Du ser gammal ut för att vara 25 år. Men vad gör det föresten. Välkommen tillbaks.

Jag spelar gitarr, sjunger, skriver låtar. På sistone har det vart mycket fokus på text och ljud-design. Jag tycker det är kul och blanda syntetiska ljud med bas och gitarr. Tyvärr finns det inget som jag känner att jag vill visa än... men kommer nog att så småningom börja posta grejer som jag behöver hjälp med vad det gäller mixning.

Att visa det jag gjort är något jag är väldigt dålig på och något jag hoppas på att bli bättre med i detta forum!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 år senare och det är nu 10 år sen jag som 15 åring började drömma om att skriva, spela, producera och ge ut mitt eget album på min egna ettikett. Jag håller fortfarande på och tragglar med det. Finns väl en hel del bortförklaringar om varför det inte blivit så. "Life happens".

Samma här. Som nu tillexempel så borde jag mixa grejjer som snart måste vara klart....men jag sitter här på forumet istället och så är det höjdhoppskval på tv och yada yada 😏😳😄

Välkommen hem igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...