Jump to content
Annons

Ny Admin från och med 1/4-16 på forumet


Anders F

Recommended Posts

Hejsan

Då har det blivit dags för mig att kasta in handuken för forumet. Har varit oerhört roligt att administrera detta och vara en del av att kunna påverka, även om man alltid vill kunna påverka mer. Jag har iaf alltid försökt sätta forumets medlemmar i första hand och jag hoppas det har känts så för er iaf.

Men med varm hand lämnar jag över detta till vår alldeles egna medlem Yllet som jag vet kommer fixa detta galant!

För er som inte riktigt vet vem Yllet är så skriver han bland annat för studio.se där han recenserar pluggar och det man kanske mest känner igen är hans populära återkommande fredagstips. Kan ju även nämnas att han även driver studion Sound of Wool i Malmö

Så varmt välkommen som admin Yllet och tusen tack alla för att ni gjorde min tid på forumet så rolig som den var.

MVH

Anders

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tackar ödmjukast för förtroendet och ska göra mitt absolut bästa för att leva upp till Anders höga standard. Jag kommer, precis som tidigare, ha nolltolerans mot kränkande eller på andra sätt stötande inlägg. Likväl ska jag göra allt jag kan för att hålla forumet vid liv och förbli den bästa mötesplatsen för musiker och producenter i alla åldrar och på alla nivåer.

Tveka inte att höra av er till mig om ni har tankar och funderingar.

mvh Jon Rinneby

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anders!

När du säger att du velat påverka mer och att du kämpat för forummedlemmarnas bästa, vilka krafter

har motarbetat dig och vilka intressen har dessa individer? Kan det möjligen vara så att dessa krafter

som motarbetat dig i din kamp för medlemmarna bara ser ekonomiska intressen som resulterar i att

Studioforum fylls med irrelevanta reklambanners? Är det Studios styrelse som motarbetat dig?

Om svaret är ja på den frågan - Vad har Yllet för förutsättningar att göra forumet bättre?

Eftersom Yllet dessutom säljer tjänster till Studio genom sina nybörjartips så vill han säkert

inte bita den hand som föder honom.

Hur ska det sluta för detta forum? Det är bara en tidsfråga innan det här forumet dör helt.

Jag tror snarare att det handlar om att Anders haft en tanke om att påverka mer, men att tiden helt enkelt runnit iväg. Inte så att någon satt käppar i hjulet för honom. Men detta får Anders själv svara på. 🙂

Det stämmer bra att jag skriver för Studio och att jag självklart vill hålla mig god fot med ledningen. Men så har det å andra sidan alltid varit för min del, även innan jag jobbade för tidningen.

Om du har förslag på förbättringar så är jag lyhörd! Men jag kan tyvärr inte påverka reklamen på forumet.

Jag har själv en tanke med en "High-end" avdelning för de mer inbitna rävarna. Vidare skulle jag vilja dra igång en mixtävling i månaden med priser.

mvh Jon

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Man får tacka så mkt för din tid och önska lycka till på nästan "uppdrag"!

Har faktiskt liten uppsving den sista tiden här på Studio.se ☺

Välkommen yllet säger jag då

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anders!

När du säger att du velat påverka mer och att du kämpat för forummedlemmarnas bästa, vilka krafter

har motarbetat dig och vilka intressen har dessa individer? Kan det möjligen vara så att dessa krafter

som motarbetat dig i din kamp för medlemmarna bara ser ekonomiska intressen som resulterar i att

Studioforum fylls med irrelevanta reklambanners? Är det Studios styrelse som motarbetat dig?

Om svaret är ja på den frågan - Vad har Yllet för förutsättningar att göra forumet bättre?

Eftersom Yllet dessutom säljer tjänster till Studio genom sina nybörjartips så vill han säkert

inte bita den hand som föder honom.

Hur ska det sluta för detta forum? Det är bara en tidsfråga innan det här forumet dör helt.

Hejsan

Det har inte varit några krafter som motarbetat, utan tiden har varit en faktor, samt att komma på hur jag skulle lösa visa saker, samt så är det faktorer man inte kan påverka så som att det blev mycket strul efter att forumet flyttade till en annan server osv. Reklamen som många har stört sig på tycker jag ändå jag lyckades bra att förmedla och hitta en medelväg och att ledningen lyssnade, exempelvis att man inte får upp dessa gröna länkar längre när man är inloggad med mera.

MVH

Anders

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Även om det har varit en del gruffande, så har det trots allt funkat ok. Tack för en god insats, Anders! 🙂

- och välkommen som ny admin, Jon - som är både trevlig och kompetent och säkert kommer att göra en bra insats. 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

En utveckling kunde ju vara att forumets vara eller inte eller en eventuell comeback för tidningen inte bara baseras på möjligheten att sälja reklam. Det kunde vara lite klädsamt att i alla fall låtsas att hela grejen med det här är för att det finns ett intresse för musik inte att det går att tjäna pengar på intresset i sig på olika sätt.

Jora på ledningen bara bit dom utav bara den så dom vaknar till det finns andra jobb så inte ska du behöva smöra för dom. Det går att sälja med gott hjärta in med den kulturen lite så blir det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här blir nog dödsstöten. Lite dödsryckningar och sen "schmuck!"…

Jag har trott att den här sajten var på väg att läggas ner i snart två år. På slutet tycker jag dock att det har blivit lite mera livfullt här. Hoppas bara att man får till de problem som gör att det "laggar" och som orsakar dubbelposter.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har trott att den här sajten var på väg att läggas ner i snart två år. På slutet tycker jag dock att det har blivit lite mera livfullt här. Hoppas bara att man får till de problem som gör att det "laggar" och som orsakar dubbelposter.

Fint att höra! Och jag håller med om slöheten på servern. Drar genast iväg ett mail och kollar vad detta kan bero på.

mvh Jon

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...