Jump to content
Annons

Är du tjej?


SERO

Vilket kön har du? För att kolla, klick "audio"- "hardwerepreferences"...närå...  

75 röster

  1. 1. Vilket kön har du? För att kolla, klick "audio"- "hardwerepreferences"...närå...

    • Kille
      64
    • Tjej
      3


Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag var ironisk när jag skrev att jag fixar nya kundgrupper. Och det borde jag i fortsättningen skriva då vissa inte fattar det.

Nattvaktarn:

Du har i dina inlägg inte skrivit om musik på många ställen alls, utan skriver bara massa skit som "bruna på näsan" och liknande. Om piratkopiering var du dock högjudd och använde dina obalanserade hormoner till att försöka hävda att piratkopiering är helt rätt och nåt som mjukvaruföretagen uppskattar då de sitter dagarna i ända och programerar. Kan du nåt överhuvudtaget?... eller är du bara här för att du inte har några kompisar eller nåt jobb!

// raderat av admin //

Låt oss prata musik på detta forum...

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
@ SERO och Nattvaktaren. En lugnare ton tack. Inga påhopp och bråk, det får ni ta privat via telefon eller pm eller mail.

Ursäkta, hade inte uppfattat att du blivit admin.

😛

Finns det någon möjlighet förresten att du skulle kunna förminska den där gigantiska teckningen eller vad det nu är som pryder dina inlägg?

Det blir lite jobbigt att läsa trådarna med alla stora färgblaffor överallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Håll tonen bra mot alla tjejer som finns här och utan anspelningar. Vi vill ju knappast skrämma iväg dem! 🙂

Sant.

Är det någon som känner till nån kvinna med lite tyngd (ingen anspelning på människans vikt, admin! 🙂 ) i branschen förresten?

Vill minnas att jag läste om en mastringstekniker på Polar för länge sen, men nån annan har iallafall aldrig jag hört talas om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Varför är du så emot denna tråd? ... har du tjejskräck och tror att detta leder till fler läskiga tjejer på forumet...

Faktum är att:

// raderat - SERO: inga påhopp!! //

Ser du inte att väldigt många har svarat och ett par nya tjejer har vågat sig hit!!!! Varför stänga?...fattar inte?...

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

@ SERO och Nattvaktaren. En lugnare ton tack. Inga påhopp och bråk, det får ni ta privat via telefon eller pm eller mail.

Ursäkta, hade inte uppfattat att du blivit admin.

🙂

// raderat av admin - hör inte till tråden //

Nej jag är inte admin, men om du har kollat lite på forumens regler och policy så har studio klart och tydligt sagt att de vill att medlemmarna själva skall agera moderatorer. Jag anser att bråk på forumen inte tillför så mycket (ta detta inte personligt, det är mest mina allmänna höga tankar...).

// raderat av admin - hör inte till tråden //

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är du så emot denna tråd? ... har du tjejskräck och tror att detta leder till fler läskiga tjejer på forumet...

Faktum är att:

// raderat av admin //

Ser du inte att väldigt många har svarat och ett par nya tjejer har vågat sig hit!!!! Varför stänga?...fattar inte?...

Varför denna ton? 🙂

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad skulle det vara för fel med att tacka för en kommentar? Om någon håller upp dörren åt dig, säger inte du tack då? Om någon säger att du gör något bra, säger du inte tack?

Angående Lunarstorm, så har jag aldrig använt det. Att jag sen kanske gör mig synlig i många trådar kan bero på att jag kanske har en åsikt, eller visar att jag håller med. Det grundar sig inte i något begär efter att synas överallt och hela tiden. Det händer att jag avbryter mig när jag är på väg att svara och funderar på om jag verkligen tillför något till diskutionen, och upplever jag att så inte är fallet, avbryter jag den verksamheten och läser vidare i nästa tråd. Så enkelt är det.

Samt att, jag inte heller är moderator heller. Även om mitt inlägg kanske kunde tolkas så. Jag ser helst dock att disktutioner hålls på en bra relevant nivå, och inte ballar ur i personangrepp och folk som klankar ned på andra för vad de skriver och gör. Jag anser att forumen är trevligast om man kan hålla bråk och dispyter utanför dem, och jag tror att så gott som alla andra här på forumet håller med mig om detta. Ett bråk kan vara snaskigt att titta på, men det skapar olust och tar ofta väldigt stor plats på forumen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag anser att forumen är trevligast om man kan hålla bråk och dispyter utanför dem, och jag tror att så gott som alla andra här på forumet håller med mig om detta.

kan detta vara anledningen till att jag har tagit avstånd från siten den senaste veckan ? ... mycket möjligt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Och vad skulle det vara för fel med att tacka för en kommentar?

...

Det tillför inget, utan lusar tvärtom ner forumet med en massa strunt.

// raderat av admin - hör inte till tråden //

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Viktigt: Trådarna på forumen har en tendens till att dra iväg från det ursprungliga ämnet och urarta till rena påhopp och oväsentligheter. Det har lett till att vi i denna tråd har raderat en hel del inlägg, stängt tråden och gör att en moderator måste godkänna alla Gallupar som postas på sajten.

Nu är jag hård, men för forumets fortsatta trevliga tons överlevnad varnar jag härmed alla att de som inte kan följa Forumreglerna kommer att kastas ut. Forumreglerna är till för att forumet ska vara trevligt, hjälpsamt och en väsentligt källa till vetskap om musikskapande - och alla ska ha tagit del av dem vid registreringen. Länken finns högst upp till vänster under loggan. Läs dem noggrannt.

Berörda kommer inom kort även få ett personligt meddelande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...