Jump to content
Annons

Är du tjej?


SERO

Vilket kön har du? För att kolla, klick "audio"- "hardwerepreferences"...närå...  

75 röster

  1. 1. Vilket kön har du? För att kolla, klick "audio"- "hardwerepreferences"...närå...

    • Kille
      64
    • Tjej
      3


Recommended Posts

Annons

...kanske det...

Fast det skulle vara kul om det dök upp en tjej! Jag hoppas alla är ärliga och inte pajar gallupen! Om det nu är en tjej som dyker upp så tänkte jag ställa några följdfrågor som jag tänkte publisera i en ny tråd (eller denna)

Link to comment
Dela på andra sajter

Min avatar säger tillräckligt om mig.

Tyvärr är detta nog en sajt där sorgligt nog de flesta är killar.

Link to comment
Dela på andra sajter

kommer inte ihåg va ja svarade... trött o onykter o kan inte sova... började nyss blöda näsblod utan anledning.. tror ja har stort behov av sömn... jobbit när man e van vid o gå upp vid den här tiden... går fan inte sova då... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att alla tjejer som har svarat här är nykomlingar med bara några få inlägg. Gick ni med när ni såg denna frågan eller har ni haft ett sovande konto som ni helt plötsligt har börjat använda...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag får ta och svara på den frågan Pluffo, skulle jag helt och hållet påstå att det är finurligt skojiga killar som inte har nåt annat att göra än att driva med oss! Detta kanske inte är fallet med alla tre (det är 3 tjejer-röster just nu)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...