Jump to content
Annons

Nätverksträff Producenter / Musiker Göteborg


Minja

Recommended Posts

Hej!

Fick en grym ide idag..! Funderar på hur många det är härifrån forumet som håller till i Göteborg. Blir lätt att man sitter och pillar själv med sina låtar, hade varit kul om vi kunde ses och dela erfarenhet/ideer och kanske samverka.

Har ett förslag på 2 maj Cafe Hängmattan, Musikens Hus kl. 18:00

Vad säger ni? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)

Finemang idé!

Förra gången hostade jag ett forum IRL och fick med folk från Malmö också! 🙂

Lärde känna massa bra folk. Jag är på!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att ni är på! Så rätt ni har.. Fel ställe, men rätt ide 😉 Var inne och kikade på Musiken Hus hemsida nu och ser att de stänger kl. 15:00 på fredagar! 🤪 Vet bara att de hade öppet till kl. 22:00 när jag har spelat där ett par gånger förut, men det var nog på en onsdag..

Är öppen för förslag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket är "stället vid storan", så man går till rätt ställe? Restaurangen i själva byggnaden heter gropen, deras grymma uteservering heter storköket. Mittemot byggnaden (vid trädgårdsföreningen) ligger grindstugan (bra namn för en metalreleasefest...) som också har en bra uteservering, och så vidare... Men jag gissar att det är uteserveringen som gäller, och om det regnar så är det att gå inomhus?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul, med alla som är på, bra ide Top Floor S 🙂 Hjälp gärna till att sprida info. om kvällen om ni känner fler producenter/musiker. FB - är ju inte helt fel heller att sprida info. på. Skulle vara kul om fler tjejer dyker upp oxå!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Hur vet man vilka som tillhör träffen. Tamburin runt halsen, telekabel i bröstfickan?

Ta sikte på någon som ser ut som Onkel Fester, det är jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...