Jump to content
Annons

Nätverksträff Producenter / Musiker Göteborg


Minja

Recommended Posts

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kan vi plocka ihop några från Örebro som känner för en rountripp? Jag kör gärna eftersom jag dessutom är en gammal Kungälvsbo vet jag precis var stället är.

För er som inte vet var Kungälv är det samma byhåla som Studio Bohus ligger i. 2 mil norr om Göteborg.

Redigerat av pile63
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som en skön ide Pile63 🙂 Nu är det 20 anmälda till kvällen, varav en del tjejer oxå -alltid kul med lite blandning. Bra om ni skriver en anteckning här ni som kommer, före den 30 april eller skickar mig ett meddelande

- så ses vi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter bra Top Floor S, får kolla så det inte blir dubbelbokning bara. Jag ringde nämligen igår men fick aldrig prata med rätt person för bokning, men de skulle föra info. vidare. Som mest ser vi ut att bli 25 pers.

Don't worry, dom vet om det, både barchefen och personalen. Jag gick dit i en paus mellan sångtagningarna igår och meddelade. Träffar dom imorgon igen, så jag ser till att det inte blir någon dubbelbokning.

Däremot kanske det inte blir fullt så varmt och soligt på fredag som det var i helgen, men värmelampor är trevligt, och personligen tycker jag uteservering alltid är att föredra, speciellt när man suttit inne och jobbat en hel dag. Om vi tycker det blir för jävligt kan vi ju gå ner i restaurangen eller hitta ett annat ställe om vi vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det 18.00 som gäller då eller? Ska bli intressant att se hur folk hittar varandra dock, verkar ju som flera (inklusive jag) inte träffat någon av er andra tidigare :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Skoj van Caine, jag har på nåt sätt alltid trott du var Stockholmare. Stan är inte direkt nedlusad med ljudfilmgubbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

van Caine: För och underlätta att hitta varandra där, så tar jag på mig en namnskylt som det står "Minja Production" på. Gissar att inte så många fler kommer att ha det där.. Sen är ju jag en av få som har en liten bild på mig här oxå, kommer dock ej ha hörlurar på mig som på bilden även om det nog hade varit praktiskt för att hitta varandra där 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Yepp, nice! Grymt läge på studio för övrigt. Najs rum också. Blev sugen på att testa 96orna.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror vanC tog några bilder, men bara i studion. Själva hänget, dvs det viktiga, var ju inte där.

Barpersonalen hälsar att dom tyckte det var trevligt, och hoppas det blir snart igen. Själv inväntar jag att det ska bli bra väder igen, för när det händer blir det ny träff, for sure.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aspelut! Anordnas det nåt i Stockholm finns det dessuto möjlighet att jag skulle kunna slinka förbi en stund åsså, är ganska ofta där :-)

Och gällande bilder så blev det tyvärr bara två av TopFloors erotiska SSL-bord tyvärr, kom inte på att det hade vat kul att ta foton fören de flesta redan stuckit tyvärr :-(

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...