Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Orka börja 2015 med ångest. Flickvän som inte tar ansvar, hund som pissar på golvet, fest som jag velat vara där på betydligt fler timmar än vad jag var...nåja, det är ju bara en siffra.

Och värst av allt: jag som inte vågar ta diskussioner. Det borde kanske vara mitt nyårslöfte? Med början imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och värst av allt: jag som inte vågar ta diskussioner. Det borde kanske vara mitt nyårslöfte? Med början imorgon.

Eller oxå skulle du ta med mig. Nu stänger jag av datorn så får vi se om den går igång i morrn. Den låter hela tiden nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis, har du tips på nån bra bok om fotografering? Det är ju rätt mycket begrepp och förkortningar och sånt man inte fattar...

Återkommer. 🙂

En vecka sen, men vafan.

pVHem8u.gif

😄🥰

Orka börja 2015 med ångest. Flickvän som inte tar ansvar, hund som pissar på golvet, fest som jag velat vara där på betydligt fler timmar än vad jag var...nåja, det är ju bara en siffra.

Och värst av allt: jag som inte vågar ta diskussioner. Det borde kanske vara mitt nyårslöfte? Med början imorgon.

Känner igen mig på pricken, som jag var för ett år sedan, det är bara att börja ta diskussioner, man blir bättre på det och växer eftersom. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade la en bra nyårsafton här. Firade me några vänner och massa bekanta till dom. Var precis som väntat. Trerätters, sen supa, drällde in fler folk, supa, nedräkning, osv. Klockan blev fyra, Tog taxi hem. Tänkte mest på gårdagen då jag avslutade en månads träffande med en tjej, Funderade på om jag gjorde rätt eller fel, ifall jag saknar henne eller inte. Vi hade inget gemensamt men hon var väldigt härlig och rolig. Meh, svårt sånt där är. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...