Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag ska inte klaga, har inte tagit en enda värktablett och kunde sova utan problem inatt. Det enda som grämer mig lite är att jag hade tänkt sitta i soffan resten av ledigheten, men det är typ det enda jag inte kan göra xD

Kan iofs halvligga istället, så det gör inte så mycket det heller

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ringe polisen och påpekade att de hade fått åldern fel. De beklagade att de använt födelseåret som ålder. De beklagade det en gång till när jag påpekade att även födelseåret isåfall var fel.

Vår poliskår har koll.

Haha!
Link to comment
Dela på andra sajter

Ringe polisen och påpekade att de hade fått åldern fel. De beklagade att de använt födelseåret som ålder. De beklagade det en gång till när jag påpekade att även födelseåret isåfall var fel.

Vår poliskår har koll.

Med lite tur plockar dom snart in kärringen så att du får din dag i domstolen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer om en datorfläkt går sönder? Går datorn igång öht?

Det beror på vilken fläkt det är om går sönder. Är det en stationär och fläkten sitter på processorn kommer den nog stängas av ganska snart. Sitter den i nätagget så tar det nog inte så lång tid innan den gör det också. Sitter den i chassit kanske det inte gör så mycket, mer än att övriga fläktar jobbar hårdare och komponenterna slits lite fortare.

Om det är en laptop kommer den nog inte fungera så bra längre oavsett vilken fläkt det är.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...