Jump to content
Annons

Lyssnade på detta system idag


Ekstasis

Recommended Posts

Annons

Och hur lät det?

Lät det så bra att varenda bra mix lät skit?

Eller lät det så bra att varenda skitmix lät bra?

Vad som var mest imponerande var väl igentligen 360 ljudet du kunnde gå runt i rummet backom sidan av högtalarna ja vart som helst i rummet och ljudet lät det samma...

Känns som 180 graders eller 360 graders diskanter är något som känns som en uppenbar utvecklingen tror det kommer bli vanligare..

Men det lät verkligen inte som det kostade 1.8 miljoner känndes mer som häftigt "bio ljud"

.. transinter var dock jävligt snabba så var väl lite imponerande.. men nej jag saknade min HG3 när jag lyssna.. .var kul att höra dock.

Var det nån 220v-svalanderkabel i väggen?

Det vet jag ej, men kablarna till högtalarna och förstärkaren såg jävligt dyra ut dom med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur hade de behandlat rummet?

Ingen behandling av rummet vad jag kunnde se. Men ljudet spreds extremt bra i rummet, blir inte lika mkt ljud tryck som med vanliga högtalare då allt kommer rakt mot en.

Som sagt jag tror stenhårt på 180 graders eller 360 graders diskanter i studio monitorer, det elminerar behovet av att sitta i sweetspot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...