Jump to content
Annons

Vad tror ni om Zynaptiq UNFILTER?


Jon Rinneby

Recommended Posts

Annons
  • 3 veckor senare...

låter mest som stora ord för att justera nåt efter en viss förutbestämd mall

Händigt verktyg de gånger man vill neutralisera ett färgat ljud men inte orkar eller har tid att göra det med öronen. Kollade videon och exemplet med gitarrkabinettet visade tydligt hur processen fungerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp, ser ingen anledning att skriva om pluggar jag inte gillar 🙂

/Jon

hur kan du då kalla det för ett "test"?

Händigt verktyg de gånger man vill neutralisera ett färgat ljud men inte orkar eller har tid att göra det med öronen. Kollade videon och exemplet med gitarrkabinettet visade tydligt hur processen fungerar.

inget nytt dock
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Demonproducenten: Jag uppskattar verkligen att du är så positivt inställd till mig blogg och hjälper mig så att jag kan uttrycka mig rätt i framtiden. Självklart är det inte ett test om man skriver om pluggar som man tycker är bra! Ska tänka på detta i fortsättning.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart är det inte ett test om man skriver om pluggar som man tycker är bra!

självklart kan man tycka och skriva att nåt är bra om man först gjort testet och där kommit fram till vad som var bra resp dåligt

men generellt sett så brukar reklambloggar som får varor dom ohejdat marknadsför också nämna - om än finstilt - att så är fallet

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

självklart kan man tycka och skriva att nåt är bra om man först gjort testet och där kommit fram till vad som var bra resp dåligt

men generellt sett så brukar reklambloggar som får varor dom ohejdat marknadsför också nämna - om än finstilt - att så är fallet

Jag vill minnas att vi haft denna diskussionen tidigare och även då nämnde jag att jag endast skriver om de pluggar jag tycker om, oavsett om jag får dem från tillverkarna eller inte. Jag tvingar ingen att läsa min blogg och det är naturligtvis tråkigt om du uppfattar den som en reklamblogg. Men man kan inte tillfredställa allas behov och det är jag väl medveten om. Detta står också mycket tydligt på bloggen om man läser infon.

/Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

uppfattar jag fel?

Jag är osäker på vad du är ute efter, men om du syftar på att jag skulle skriva bloggen i reklamsyfte för olika pluggtillverkare så är det helt fel. Jag skriver om olika pluggar som jag testat under åren och som jag vill dela med mig av, varken mer eller mindre. Jag tjänar inget på det och väljer helt fritt, utan utomstånde påtryckningar, vad jag ska skriva om.

/Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är osäker på vad du är ute efter, men om du syftar på att jag skulle skriva bloggen i reklamsyfte för olika pluggtillverkare så är det helt fel. Jag skriver om olika pluggar som jag testat under åren och som jag vill dela med mig av, varken mer eller mindre. Jag tjänar inget på det och väljer helt fritt, utan utomstånde påtryckningar, vad jag ska skriva om.

/Jon

så du får inte pluggarna du skriver om och du har aldrig haft något negativt att säga om nåt du som du säger testat?
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...