Jump to content
Annons

Köpa från Gearslutz market ? Hur gör man det på ett säkert sätt


Ekstasis

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Paypal business?

Paypal vid större belopp med deras avgift är inte acceptabelt...

Paypal är dock alltid på köparens sida när det blir tvist..vilket är bra..

Säljaren säger att han bara accepterar att man sätter in på hans bankkonto..

Känns ju inte speciellt safe att sätta in pengar på något konto...utan några som helst garantier att man får något...känns som man spelar ett högt spel... men skulle jag köpa maskinen ny kostar den 45 000 kr... köper jag den begangnad mellan 25 och 30 000.

Redigerat av Ekstasis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan du göra en överenskommelse med honom att betalar hälften före och resterande efter du fått produkten ? 🙂

Jaa... eller att jag betalar när paketet kommer fram.. med DHL Kan man det tror jag..

Tror det är det säkraste sättet. Även om det kanske är en sten i paktet..det vet man ju aldrig...

Synd att man inte har möjligt ett få öppna paktet där eller kolla genom xray eller så

Link to comment
Dela på andra sajter

Njo! Med Posten går det bra att få öppna paketet på utlämningsstället så dom som vittnen får se vad man får.. Lite problem med studioprylar dock.. Man vill ju egentligen testa dom också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njo! Med Posten går det bra att få öppna paketet på utlämningsstället så dom som vittnen får se vad man får.. Lite problem med studioprylar dock.. Man vill ju egentligen testa dom också!

joo..okej det var som fan..var ej medveten om det.. ska maila dhl och fråga om det går också..

Känns ju lite bättre...då jag betalar minst 25 lax..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...