Jump to content
Annons

Vi bjuder på serverplats för demolåtar


Recommended Posts

Jättebra! Jättetrist att jag precis har skaffat mig en egen domän för att kunna lägga upp låtar och snuttar! Jaja, jag vill ändå lära mig lite mer om hemsidespulning och att jobba med ljudfiler på internet så jag kan väl ha båda. Jättebra initiativ, hursomhelst!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jaha, det verkar inte hända nåt med problemet jag och andra har med att lyssna på låtar som folk lägger upp här...?

Överallt annars är det inga problem att lyssna, kanske dags att ta tag i detta, Olsberg?

jag skulle vilja tipsa alla som lägger upp att ha en alternativ länk där låten finns upplagd någon annanstans också, annars kan i alla fall inte jag lyssna... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, det verkar inte hända nåt med problemet jag och andra har med att lyssna på låtar som folk lägger upp här...?

Överallt annars är det inga problem att lyssna, kanske dags att ta tag i detta, Olsberg?

jag skulle vilja tipsa alla som lägger upp att ha en alternativ länk där låten finns upplagd någon annanstans också, annars kan i alla fall inte jag lyssna... :rolleyes:

Håller med... 😏 Synd att det inte funkar...

Link to comment
Dela på andra sajter

MediaPlayer startar automatiskt så den känner av att det är en ljudfil som kommer. Klickar man på "Spara mål" så kommer rutan för nedladdning upp och det står att det är en mp3-fil, men den filen går JÄTTEFORT att ladda ner... Den är ungefär 1 byte... :rolleyes:

Har du provat att plocka bort att MediaPlayer inte ska öppna mp3-filerna direkt? Då får du upp fönstret där du kan välja om du vill öppna eller spara filen. Då funkar det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag vill ju kunna klicka direkt på mp3-länkar som sedan öppnas automatiskt. Vill jag spara låten kör jag högerklick/Spara som.

Detta funkar överallt annars, och tro mig, jag har varit på många musiksajter och lyssnat på musik. Känns lite beigt att behöva ändra inställningar för att det inte funkar här. Det kan väl inte vara nåt problem att fixa för den som nu programmerar koden på den här sajten, tycker man ju...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...