Jump to content
Annons

Frågor till Claes


wellness music

Recommended Posts

Annons

...och NU brakar databasen ihop eftersom ingen har räknat med att någon medlem någonsin skulle vara så galen att han skriver så mycket som 20000 inlägg... 😛

  • Gilla 9
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Forumet är vad alla medlemmarna gör det till och i den andan försöker jag alltid vara hjälpsam när jag läser om något problem som jag tror att jag kan hjälpa till med.

Mina 20000 inlägg känns förstås stort, men jag är långt ifrån ensam om att bidra med mycket i forumet - och om alla hjälps åt när de kan, så har det alla förutsättningar för att fortsätta vara ett supertrevligt forum att hålla till i. 🙂

Jädrans! Där sprack ju nollan... 😉

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Har nån medlem fler inlägg in Claes? eller nån f.d. medlem haft fler om 20K?

Har inte koll ...

Claes har alltid haft flest inlägg, men han har spurtat rejält de senaste åren. 😄

Jag har för mig att Claes hade ca 7000 inlägg när jag passerade 5000.

Topplistan, flest inlägg i On Topic-avdelningarna

MVH plats 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan aldrig vara för noga akustikbehandling! Blå äggkartonger filtrerar de skadliga hertzfrekvenserna bäst!

6e8201292709Pcf82.jpg

Grattis Claes!

OT; Sjusärdeles fin bild du hade där Herr Nilsson. Både äggkartonger och riktiga instrument 😉 Vem har byggt den? och årtal? (Förlåt för nörderiet...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow Claes. Du är då flitig må jag säga. Men du har alltid varit en klippa att luta sig mot när det kommer till det tekniska och prylar överlag.

Ända sedan VST-Forum så har du vart en hjälpande hand i nöden!

Keep up the good work! Som man säger på utrikiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nån medlem fler inlägg in Claes? eller nån f.d. medlem haft fler om 20K?

Har inte koll ...

I medlemsprofilen visas totalt antal inlägg, det vill säga både i OnT och OffT. Gissar att någon flitig längsta-aktivist gjort flest inlägg totalt.

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Claes!

OT; Sjusärdeles fin bild du hade där Herr Nilsson. Både äggkartonger och riktiga instrument 😉 Vem har byggt den? och årtal? (Förlåt för nörderiet...)

Nyckelharpan byggdes av en i en grupp entusiaster som gick en kurs i att bygga just nyckelharpor, vem vet jag inte, farsan fick den i present för kanske 40 år. Farsan kunde inte spela nåt instrument alls, men han kunde gnola fint, och så sjöng han "Havsörnsvals" för mig när jag var riktigt liten och låg på hans arm, det är nog mitt äldsta minne. Jag tror inte den som byggde nyckelharpan heller var nån musiker som kunde spela på den. Den har ett par, tre träskruvar i metall, det kanske är fusk? Men fina instrument är det ju. Det allra vackraste instrument utseendemässigt tycker jag är den vanliga fiolen. Den är fulländad tom telecastern ligger i lä. 🙂

Där äggkartongen sitter har jag normalt ett jakthorn, oxå arv från fadern. Äggkartongen är en hyllning till Claes! Alla väggar o tak utom den bakom monitorerna har riktiga akustikplattor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...