Jump to content
Annons

Plug & Mix bjuder Facebookfans på valfri plugin


Linus

Recommended Posts

Plug & Mix pluggar (som till stor del marknadsförs och säljs av pluggsajten Don't Crac[k]) har nyligen nått version 3.0 och många nya pluggar har tillkommit.

Nu bjuder de alla Facebookfans på en gratis plugg. Välj 1 av de 40 pluggar som ingår i VIP-sviten, från EMT-plåtreverb till MESA Boogie-förstärkare.

Get your Free Plug-In EDIT: Facebookappen är nu borta, läs info i inläggen nedan.

plugin-dc22-monsterboost.jpg

Finns i de flesta format. AAX, AU, RTAS och VST för Mac. AAX, RTAS och VST (både 32-bit och 64-bit) för Windows.

Här kan du ladda ner VIP-sviten och prova alla 40 effekter innan du bestämmer dig.

Personligen valde jag effekten Clarisonix, en subbasexciter som påminner om Waves RBass.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

De måste ha stängt ner Facebookapplikationen nu...

Nåja, de kommenterar på Facebooksidan "contact us on our support page and tell us which plug-in you'd like to receive."

http://www.plugandmi.../about/contact/

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt, ska testa lite idag. Många roliga effekter som inte är helt vanliga i pluggform. Nåt jag spontant reagerar på är att de alltid har originalproduktens (och tillverkarens) namn i beskrivningen utan någon disclaimer. Detta sänker förstaintrycket något. Vore kul att höra vad folk har för erfarenheter av deras pluggar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick svar från dem:

Hello Mikael,

Thanks again for your interest in DontCrack and Plug&Mix.

I sent you the serial number for the plug-in by a direct email, watch out for it.

Hope you enjoy using it.

Best Regards,

Nick

Så nu ska jag installera:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick svar från dem i två mail:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hello Mikael,

Thanks again for your interest in DontCrack and Plug&Mix.

I sent you the serial number for the plug-in by a direct email, watch out for it.

Hope you enjoy using it.

Best Regards,

Nick

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello Mikael,

As promised here is the serial number for the plug-in you requested.

Enjoy it, we hope you will put it to good use.

Sorry about all the "like" problems, a tiny percentage of people just couldn't get through.

Best Regards,

Nick

Så nu ska jag installera:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skumt att man behöver ladda hem hela bundlen på en halv gig för att testa enstaka pluggar.

Jag valde Deluxe Tilt. Väldigt ospännande liten plugg som fungerar som en tonkontroll. Åt ena hållet får man mer diskant och mindre botten, åt det andra tvärtom.

Har länge varit sugen efter något så enkelt. Får se om den kommer till användning någon gång. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får det inte att funka. Det står bara "Ett fel har uppstått. Försök igen senare" efter att jag logga in på facebook.

läs tidigare inlägg...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får det inte att funka. Det står bara "Ett fel har uppstått. Försök igen senare" efter att jag logga in på facebook.

Skicka ett mail till deras support och skriv något om Free Plug-in och vilken du vill ha.
Link to comment
Dela på andra sajter

Nice! skickade in. Körde på Monster Boost, en värme-plugg som färgar rätt mycket. Testade demot och den var grym för att få sterila syntljud att låta goare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Facebook länken verkar fungera igen. Tog precis ner Monster Boost. Fungera utan problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...