Fanti Posted January 8, 2013 Posted January 8, 2013 Tjenare! Min födelsedag närmar sig med storm steg och jag tänkte på om det finns någon rolig hårdvara som man kan komplettera "studion" med. Har verkligen ingen koll på vad som finns förutom de vanliga sakerna (monitorer, midi-keyboard, lurar, mic). Jag kör elektronisk musik och tänker inrikta mig mer åt electro house-hållet. Jag har lurar och midi-keyboard. Monitorer vill jag spara ihop själv till då jag vill kunna lägga en del pengar på det. Så om det finns något som kanske kan göra produktionen roligare/effektivare/bättre så kan ni väl komma med förslag! Tack på förhand! 🙂
van Caine Posted January 8, 2013 Posted January 8, 2013 Kostar som ett mindre land, men varje studio blir automatiskt tuffare med en MiniMoog Voyager :-) Mer bang for the buck så skulle jag säga en midi-controller brukar vara ens bästa vän! Nu vet jag iof inte vad du har på din keyboard, men sånt kan man inte få för mycket av!
D Vibe Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 Kanske en bread'n'butter-ljudmodul av något slag? Eller en liten mixer...?
kvastskaft Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 +1 på bread and butter-synth Någon Virus skulle säkert passa den musiken du vill göra.
Recommended Posts