Jump to content
Annons

VarningsnivÄ?


TheQuo

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Det Àr bara onda mÀnniskor som fÄr varningar...

Den som inte har fÄtt en varning har inte sagt mycket eller vÄgat stÄ upp för nÄgot.

Det Àr bara onda mÀnniskor som fÄr varningar...

Det Ă€r bara mesar som inte har fĂ„tt nĂ„gon varning. :rolleyes:â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Den som inte har fÄtt en varning har inte sagt mycket eller vÄgat stÄ upp för nÄgot.

Sicket dretsnack.

Man kan vÀl stÄ upp för nÄgot utan att gÄ till personangrepp eller bryta mot nÄgon forumregel?

  • Gilla 3
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ptja, du borde fan fĂ„ en varning för det hĂ€r 😛

😆 Jag tyckte jag var riktigt fyndig. Blev en luradhistoria med sĂ€ljaren nĂ€r jag köpte lurar förut. Mycket man kan fĂ„ ut pĂ„ det ordet. â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Sicket dretsnack.

Man kan vÀl stÄ upp för nÄgot utan att gÄ till personangrepp eller bryta mot nÄgon forumregel?

Mmm... Och sÄ kan man faktiskt stÄ upp för nÄgot utan...

Äsch, fuckit! Det krĂ€vs visst virke för att fatta...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Sicket dretsnack.

Man kan vÀl stÄ upp för nÄgot utan att gÄ till personangrepp eller bryta mot nÄgon forumregel?

+1.

Brukar handla om hur man formulerar sig, Àven vid hÄrd kritik. Det Àr bara att det ibland krÀver lite större anstrÀngning av den som skriver.

(undantaget om man vill stĂ„ upp för att fĂ„ göra personangrepp förstĂ„s .......... 😆😳 )

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

NĂ€ fy fan, den var för jĂ€vla sĂ€mst 😆 Du har uppenbarligen druckit för lite julmust, din amatör 😛

JĂ€pp har inte druckit en enda dropp julmust och det Ă€r jag stolt över. Har dessutom tappat 12 kilo sĂ„ sockergrejer undviks. Man blir sĂ„ speedad av det. Det Ă€r vĂ€l dĂ€rför du Ă€r sĂ„ lĂ€ttroad? 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

[...] Man blir sĂ„ speedad av det. Det Ă€r vĂ€l dĂ€rför du Ă€r sĂ„ lĂ€ttroad? 😄

Spot on, baby 😄

Imponerad att du droppat 12 kg tho 😼 Varför hĂ€nde det? Var det nĂ€r du sĂ„lt av ENGL:n? (SlĂ„r vad om att det inte blir lika mycket tyngd dĂ„ smiley-drumroll.gif)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Spot on, baby 😄

Imponerad att du droppat 12 kg tho 😼 Varför hĂ€nde det? Var det nĂ€r du sĂ„lt av ENGL:n? (SlĂ„r vad om att det inte blir lika mycket tyngd dĂ„ smiley-drumroll.gif)

Ah dĂ€r har du det. 😛

Hade en varning, men den tyx ha försvunnit utan att nÄgon frÄn överheten har sagt nÄgot. Har det utgÄtt nÄgon

allmÀn amnesti, eller?

Skumt. Eller var Vallhagen pĂ„ ovanligt gott humör? đŸ˜Č

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...