Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Blev bara 14 hÀr.

Postat

Ok...ska in och dominera...hm, hoppas jag! 😛

Visa var skÄpet skall stÄ!

Jag fixade i alla fall Alice Cooper frĂ„gan. FĂ„r jag fortsĂ€tta samarbetet dĂ„? 😄

Postat (redigerat)

18 av 20 om det nu Àr intressant, tycker sÄna hÀr grejor Àr rÀtt trista Àrligt talat, handlar om ytliga tendenser & frÄgor som icke berör det "Àkta" 70-tlaet för mig...

Àr det nÄn hÀr som vet vilka Captain Beyond var eller Pentangle eller Lucifer's Friend eller Zamla eller underbara Merit H...???

Redigerat av Florian le Sage
Postat

18 av 20 om det nu Àr intressant, tycker sÄna hÀr grejor Àr rÀtt trista Àrligt talat, handlar om ytliga tendenser & frÄgor som icke berör det "Àkta" 70-tlaet för mig...

Àr det nÄn hÀr som vet vilka Captain Beyond var eller Pentangle eller Lucifer's Friend eller Zamla eller underbara Merit H...???

Men ÀndÄ kunde du inte lÄta bli.

Postat

Ajaj...15 rÀtt!

Slarvade bort Cooper...tÀnkte att muscle kom ju Äret efter Billion som jag visste var -73...men dÄ slÀpptes ju bÀgge plattorna.

UngefÀr som Thin Lizzy och KISS man dammade ivÀg tvÄ plattor per Är...och det Àr ingen skit heller.

Och andra sidan sÄ var Bonnie pÄ ren uteslutning.

Men vad har en film frÄn -96 med 70-talet att göra!? chansade fel!

Du Àr grym Florian...dÀrför du öser ur det sÄ mÄnga grymma lÄtar med 70-talsfeeling hÀr pÄ forumet!?

Postat

JÀvla skit, harvade igenom frÄgorna pÄ telefonen, trycker"visa resultat" och hamnar Äter pÄ frÄga ett?? Troligen fick jag full pott, ja det sÀger vi! 20/20!! SlÄ det, LOOSERS!

Postat (redigerat)

2 rÀtt?

hur tĂ€nkte du nu? 😕

edit: jaha, nÀ jag menar alltsÄ antal rÀtt, numret pÄ frÄgorna har jag glömt

Redigerat av Fidden
Postat

hur tĂ€nkte du nu? 😕

edit: jaha, nÀ jag menar alltsÄ antal rÀtt, numret pÄ frÄgorna har jag glömt

Ja dÄ sÄ.

Postat

Trodde jag skulle fixa de flesta...

Ja, den villfarelsen hade jag med, hehe. KĂ€nns nĂ€stan pinsamt dĂ„ligt, men va' f-n...Ă€r det fel frĂ„gor sĂ„ Ă€r det ju, eller? 😉
Postat (redigerat)

"Imponerande" 10 rĂ€tt för min del... 😉

Flera vilda gissningar och till stor del helt fel genre för att det skulle ha intresserat mig det minsta nÀr det begav sig...

Redigerat av Claes
Postat

"Imponerande" 10 rĂ€tt för min del... 😉

Flera vilda gissningar och till stor del helt fel genre för att det skulle ha intresserat mig det minsta nÀr det begav sig...

Äh..vilken genre dĂ„!?

Var du inne i The Meters .....Curtis Mayfield-trrÀsket eller!?

Fan, Claes var inte sÄ jobbig nu, hehehe!

Jag tĂ€nker köpa ett bra OH-stereopar av dig till JUL...sabba inte det nu med nĂ„n jĂ€vla SOUL-musictjaffs, hehe! 😆😎

SKÅL!

Postat

12 av 20(född 1987)

SkitdÄligt!!!

Just kidding...kul att du har smaken för det goda.

Finns egentligen bara en business som gÄtt framÄt i min smak och dom har alltid varit innovativa och det Àr porrbranchen!

Allt Àr snyggare nu...rakade...etc, etc.

Men bilar...alla var coolare förr, choppers/bÄgar, coolare förr, hockey, bÀttre förr.

...shit...kom pÄ en grej...matlagning bÀttre nu!!!

Radera detta inlÀgg, jag var ute och bikade!

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Hmm Lucifer's Friend har jag bara hört nĂ€mnas nĂ„gon gĂ„ng dĂ„ och dĂ„. LĂ€t bra. MĂ„ste lyssna pĂ„ flera av deras lĂ„tar. Lyssnade pĂ„ andra i högra sidan pĂ„ tuben och en bra gammal hĂ„rdrocklĂ„t som jag aldrig vetat vem som gjorde den fann jag, Dust och lĂ„ten Suicide. 🙂 MĂ„ste höra mera av dem ocksĂ„. Pentangle har nĂ„gra bra lĂ„tar.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Finns egentligen bara en business som gÄtt framÄt i min smak och dom har alltid varit innovativa och det Àr porrbranchen!

Allt Àr snyggare nu...rakade...etc, etc.

He, he â˜ș HĂ„ller med dig dĂ€r.

Postat
Du Àr grym Florian...dÀrför du öser ur det sÄ mÄnga grymma lÄtar med 70-talsfeeling hÀr pÄ forumet!?

DÀrför du öser ur det...??? menar du inte ur mig eller, sÀg till sÄ skall jag ladda upp lite skit som pumpar 70-tal, mig veterligen har jag inte lagt upp ett enda piss men guida mig hur man tar fr CD sÄ fÄr du höra***

Postat

Ska prova jag Ä snart. Jag brukar aldrig komma ihÄg nÄt... O 70-talet Àr alldeles för modernt för att jag ska lagt det pÄ minnet, modernt plojty det mesta. Förutom Bee Gees, de var bÀst dÄ. De kom frÄn rymden. Aliens pÄ riktigt.

Postat

17 av 20. Du och jag Sadam. Du och jag.

HÄller med aRocker. Vad har en 90-talsfilm med 70-talet att göra? Ett mÄtt pÄ hur genuint intresserad av 70-talet den som skapat testet egentligen Àr.

Postat

14 rĂ€tt.. Trodde jag hade fler fel. Årtalen fick jag chansa pĂ„, de var svĂ„rast. Jag gissade rĂ€tt pĂ„ klubben dĂ€r Ramones slog igenom. Eller oxĂ„ sitter det nĂ„nstans dĂ€r inne i hĂ„rddisken...

Tommy Nilssons band kunde jag inte, vem fan kommer ihÄg lÀttölsreklam?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.