Jump to content
Annons

Reparera kassettporta i GBG?


vivaldistrut

Recommended Posts

Annons

Det kanske är billigare att köpa en ny? 4Sound har såna vet jag...

Klart man ska reparera om man kan! Bättre för miljön.

Var har du kollat förresten? Alla musikaffärer? Annars kan det säkert vara bra idé att leta efter sådana där killar (det är nog oftast killar) som säljer gamla stereo-apparater, rullbandspelare (sådana folk hade hemma innan kassettbandspelare) och sånt. Det finns ett gäng här i Sthlm, och jag vet att jag sett det inte Göteborg också, men det var för länge sen jag var där.

Redigerat av JJRockford
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man ska reparera om man kan! Bättre för miljön.

Var har du kollat förresten? Alla musikaffärer? Annars kan det säkert vara bra idé att leta efter sådana där killar (det är nog oftast killar) som säljer gamla stereo-apparater, rullbandspelare (sådana folk hade hemma innan kassettbandspelare) och sånt. Det finns ett gäng här i Sthlm, och jag vet att jag sett det inte Göteborg också, men det var för länge sen jag var där.

Just det ja, förr fanns det ju mängder av gubbar som satt i källare och lagade TV-apparater och dylikt. Det är kanske bland den utdöende skaran av människor man ska söka sig till. Nu har jag bara undersökt musikaffärerna. Bra tips, ska undersökas!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...