Jump to content
Annons

Linus


Linus

Recommended Posts

UPPDATERAT: 7 feb 2011.

Hej, jag heter Linus (no, really). Kommer ursprungligen från Vimmerby men efter några turer i Jönköping och Piteå har jag bosatt mig i Kalmar. Jobbar som ljuddesigner på länsteatern Byteatern.

Har erfarenheter från såväl mix-/mastring av musik till reklam- och inslagsproduktion för radio. Frilansskribent för tidningen Studio.

Frågor?

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Maxmaxmax och jag har reggat nästan samtidigt och nästan lika många postningar. Jag antar att vi håller nån slags lämplig medelnivå.

Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄

EDIT 7 feb 2011:

När jag nu tittar tillbaka på den här tråden känns min kärleksfulla drift med Neko nedan lite väl pinsam. 😆 :lol:

Det har väl blivit ett antal inlägg med åren och många fler lär det väl bli.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Maxmaxmax och jag har reggat nästan samtidigt och nästan lika många postningar. Jag antar att vi håller nån slags lämplig medelnivå.

Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄

Nu tycker jag du är elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jäkla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det väl stått på sina håll hoppas jag. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Nu tycker jag du är elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jäkla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det väl stått på sina håll hoppas jag.  :rolleyes:

säkert..

1000 poster "använd sökfunktionen"

500 poster "läs demo-postreglerna!"

500 poster "om du hade sökt innan så.."

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😉

😎😳😄😄😄😆😆😆😆

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...
Välkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlägget. Eller kanske lägga upp en FAQ-tråd om mig (bara mig) på medlemspresentationer. Fast det är lite kaxigt.
Bra grej, vill du inte göra en FAQ kan det väl duga med Q&A? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja grattis då... själv har man ju en bit kvar dit. Man kanske borde "step up" och vara lite mer aktiv? Börjar med det nu då... :-) Dags att sluta creep:a runt och stalka utan att lämna några spår... 😆

Så, snigelspår lämnat. Vidare till nästa tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...