Jump to content
Annons

Ace Frehley – världens ointressantaste privatperson?


Valle

Recommended Posts

ha ha tror du på allvar att Bonham hade suttit med dom 1 sekund även om han hade fått 1 miljon??? nope sorry en helt annan liga, han hade förmodligen spöat skiten ur fjantarna på fläcken bokstavligt talat!

Jadu, mannen, bara det faktum att Booonham vart så störd över att Mick Tucker hade ett så brutalt trummljud på "Give us a wink" får mig att undra om inte den lönnfeta coolingen hade med lätthet glidit in och rockat med KISS, betänk att han är trummis, ingen högtravande tomte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du menar att Gerard McMahon, Bryan Adams, adam Mitchel och Desmond Child gjorde dom låtarna åt KISS.

Nämen...har vi missat ett årtionde...tycker ni Alice Cooper "peakade" med "Man behind the mask" också!?

Trodde vi pratade KISS och Ace Frehley...grabbarna är inte riktigt med här, fast zeppelin är ju ascoola, dom har ju en grym trummis....Booonham!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mindre intressant. På riktigt.

Ja, i mina ögon är du det men du har överraskat på mig och det finns en hel del snygga grejer du har levererat här på forumet så för min del så väljer jag hellre att lära känna dig än Ace...men så är jag lite frdagsmysig nu, kan känna annat imorgonbitti, hehe!

Rocka på Dr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Just det. Valle är en spoling som säkert inte hade hört talas om Kiss förrän de hade både sminkat av och sminkat på igen. Vad vet han?

Varför söker du konflikter med Valle hela tiden? Om du bemöter honom trevligt så kanske han bemöter dig trevligt också. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen...har vi missat ett årtionde...tycker ni Alice Cooper "peakade" med "Man behind the mask" också!?

Trodde vi pratade KISS och Ace Frehley...grabbarna är inte riktigt med här, fast zeppelin är ju ascoola, dom har ju en grym trummis....Booonham!

Hörrö din gamle get, gör du narr av världens näst bäste trummis? 😉

Alice peakar varje dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånt vet du inget om...motsatsen däremot kan du nog skriva en avhandling om.

Dessutom...det blir inte så bra när du börjar dagarna med att poppa pillren i fel ordning.

träd fram istället digirules, du började balla ur igår i skivaffärtråden som blev flyttad och nu tar du upp strid igen, vem är du och vad har jag gjort dig???

Link to comment
Dela på andra sajter

MBBAD-Fredik, återigen missförstår du och gör skäl för det mähä du är känd för här på forumet...

(å andra sidan ska du inte se det här inlägget eftersom du har deklareat att du har lagt mig på din "ignore"-list... AAARRRGHHH, stackars mig...)

Jag tycker att du är en läskig person,verkligen. Och jag kommer aldrig i mitt liv förstå varför "admin" har låtit dig återkomma och förpesta forumet så många gånger som du har gjort.

Just det. Valle och jag är bundis numera eftersom vi båda är stora fans av tyrolermusik. Vi kan bara inte låta att skoja lite med varann fast vi egentligen inte får för Olsberg.. Ska inte kommentera Analogfreaks inlägg eftersom jag redan fått en varning idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

MBBAD-Fredik, återigen missförstår du och gör skäl för det mähä du är känd för här på forumet...

(å andra sidan ska du inte se det här inlägget eftersom du har deklareat att du har lagt mig på din "ignore"-list... AAARRRGHHH, stackars mig...)

Jag tycker att du är en läskig person,verkligen. Och jag kommer aldrig i mitt liv förstå varför "admin" har låtit dig återkomma och förpesta forumet så många gånger som du har gjort.

Du behöver träna på att kommunicera där det finns personer som inte delar dina värderingar. Det kommer alltid finns människor du inte tycker om så det är bara att gilla läget. Man behöver inte skapa konflikter bara för att man inte gillar någon. Ingen vinner något på det utan det föder bara mer konflikter.

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

och du Valle, jag krökar inte så formulera om dig och kom igen när du tagit en slivovic till gosse*

Jag dricker inte "sliva" (jag föredrar [slovensk] "schnopps"). Och grejen är att jag inte är ett "rejält pucko"... Jag är faktiskt en riktigt cool människa. Alla vet det. Men du.... jag vet inte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver träna på att kommunicera där det finns personer som inte delar dina värderingar. Det kommer alltid finns människor du inte tycker om så det är bara att gilla läget. Man behöver inte skapa konflikter bara för att man inte gillar någon. Ingen vinner något på det utan det föder bara mer konflikter.

1. Hur fan fan såg du mitt inlägg? (Jag är ju på din ignore-list.)

2. Du borde skämmas när du talar om för andra hur man INTE skapar konflikter. Du är ju för fan rentutav obehaglig som person, det har vi sett bevis på här på forumet.

Jag föraktar dig.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

1. Hur fan fan såg du mitt inlägg? (Jag är ju på din ignore-list.)

2. Du borde skämmas när du talar om för andra hur man INTE skapar konflikter. Du är ju för fan rentutav obehaglig som person, det har vi sett bevis på här på forumet.

Jag föraktar dig.

Varför borde jag skämmas för det? Tänk om jag rannsakat hur jag tidigare skrev här på forumet och vill ändra på det och så kommer du här och kritiserar mig när jag bemöter folk på ett trevligt sätt. Jag kan inte tänka mig att du innerst inne vill att människor ska vara elaka mot varandra. Men om det nu skulle vara så kanske du skulle tänka om.

Link to comment
Dela på andra sajter

träd fram istället digirules, du började balla ur igår i skivaffärtråden som blev flyttad och nu tar du upp strid igen, vem är du och vad har jag gjort dig???

Om det var någon som ballade ur i den tråden var det du, och den blev inte flyttad, det var vårt OT-tjafs som helt korrekt blev rensat och flyttat, och någonting säger mig att denna tråd snart också kommer att rensas.

Innan du börjar gnälla på andra att dem beter sig på än det ena eller andra sättet är det antagligen en god idé att ta dig en titt i spegeln och fråga om du själv är så mycket bättre med tanke på dem tillmälen och annat som du sprider omkring dig i trådarna. Du kan börja med denna tråden, redan här har du ett antal exempel att fundera över samt även en liten ledtråd till vad det är som stör mig när det gäller dig.

Att du är överpretentiös och tycker att du vet bäst om det mesta på denna planeten kan jag nog ta, men när du dessutom beter dig som du gör är det till slut svårt att hålla sig.

Uppenbarligen tycker du inte att det är så kul att få en liten slevsläng av den dynga du själv producerar så en ödmjuk eftertanke kan kanske vara på sin plats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte bara lägga ner? Det är ganska tröttsamt att hoppa in i trådar när man ser att det kommit ett nytt inlägg, bara för att varannan gång läsa en massa påhopp. Ni har säkert goda skäl och rent mjöl i påsen allihop, men snälla med socker på ta det någon annanstans.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte bara lägga ner? Det är ganska tröttsamt att hoppa in i trådar när man ser att det kommit ett nytt inlägg, bara för att varannan gång läsa en massa påhopp. Ni har säkert goda skäl och rent mjöl i påsen allihop, men snälla med socker på ta det någon annanstans.

Kloka ord och därmed är i alla fall mitt OT-tjafsande i denna tråd över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det var någon som ballade ur i den tråden var det du, och den blev inte flyttad, det var vårt OT-tjafs som helt korrekt blev rensat och flyttat, och någonting säger mig att denna tråd snart också kommer att rensas.

Innan du börjar gnälla på andra att dem beter sig på än det ena eller andra sättet är det antagligen en god idé att ta dig en titt i spegeln och fråga om du själv är så mycket bättre med tanke på dem tillmälen och annat som du sprider omkring dig i trådarna. Du kan börja med denna tråden, redan här har du ett antal exempel att fundera över samt även en liten ledtråd till vad det är som stör mig när det gäller dig.

Att du är överpretentiös och tycker att du vet bäst om det mesta på denna planeten kan jag nog ta, men när du dessutom beter dig som du gör är det till slut svårt att hålla sig.

Uppenbarligen tycker du inte att det är så kul att få en liten slevsläng av den dynga du själv producerar så en ödmjuk eftertanke kan kanske vara på sin plats.

Du får tycka vad du vill men att påstå att jag vet bäst om det mesta är väl ändå att ta i, om du nu kan uttrycka dig så nyanserat som du gjorde nyss så fortsätt med det och ge mig, kanske i ett pm några exempel på det du finner så oerhört störande så skall jag seriöst kolla mig i spegeln och ge dig ett svar, vem som ballade ur först igår har vi förstås olika uppfattning om, för mig är du en främling so far som bara haft uppsåt att vara kaxig, men jag är inte sämre än att jag kan ändra uppfattning, men jag tar inte skit fr andra då får dom smaka på samma mynt...peace bro 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dricker inte "sliva" (jag föredrar [slovensk] "schnopps"). Och grejen är att jag inte är ett "rejält pucko"... Jag är faktiskt en riktigt cool människa. Alla vet det. Men du.... jag vet inte...

visst...supercool snubbe är du, speciellt att utmåla sig själv som cool och säga att alla vet det, oavsett ironihalten så är det just så un-cool som det kan bli, för att tala samma språk som du avseende det där ordvalet "rejält pucko" så förtjänade du väl det, du som kommer undan med det mesta här tycks det med moderatorernas veto, grattis till microstaten***

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

För att du är en obehaglig person, som vill mig och många andra illa (utan att du förstår det, verkar det som).

Du svarade inte på fråga 1.

Då vill jag klargöra en sak en gång för alla. Jag vill inte någon något illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Mmm, visst... men du svarade inte på fråga 1.

Eftersom jag ser dina inlägg så förstår du säkert att du inte är på min ignorelist. Jag tycker det är fegt att ignorera människor så jag valde att inte ha några på den. Jag vill istället försöka bemöta människor så som jag själv vill bli bemött. Jag kan inte göra så mycket mer. Sen det där med MBBAD du kör med är ju samma låga nivå jag själv ägnade mig åt gammalt tillbaks. Jag vill inte falla tillbaka dit och ska göra allt jag kan för att bemöta människor här trevligt även om vissa kommer att angripa mig för gammal skit.

Nu har jag sagt mitt i den här tråden. Ha det så bra Valle! 🙂

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte falla tillbaka dit och ska göra allt jag kan för att bemöta människor här trevligt även om vissa kommer att angripa mig för gammal skit.

Det tycker jag låter hedervärt. Alla kan trampa i klaveret, gjorde det själv med mitt allra första inlägg på Studioforumet, där jag var lite väl syrlig utan att riktigt inse hur det kunde tolkas. Bad hair day.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...