Jump to content
Annons

Det är ju typ nu vi ska va skitlyriska över R3...


Johan Royen

Recommended Posts

Annons
Hsh är jag en sån där tråkig jävel som betalar för den mjukvara jag använder.

med andra ord:

en vanlig, hederlig, normal mäniska !

Mmm... De människorna behövs som en kontrast mot alla "jag-vill-vara-tuff-och-kasta-spydiga-kommentarer-och-förespråka-warez-människorna" som finns på forumet...

Inga namn nämnda. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Träpanel är ju ett måste på alla samplers... Fatta att ingen kränger hårdvarusamplers längre. Inte en bit ask så långt ögat kan nå...

Om man ska vara lite seriös känns det ändå som att funktionen är befogad. Blir ju lite lättare att hålla reda i racken ivf... Dessutom kan man ju göra coola moog-skinn till sina moogsamplingar, ms-20-skinn till sina ms-20-samplingar osv osv... Ja, ni hajjar...

Link to comment
Dela på andra sajter

SpeekselVuur (oregistrerad)
Vad kommer det kosta att uppdatera från v 2.5 då?  😄

En tusing ungefär kan jag tänka mig.

Okej får bli att spara stålarna de närmaste 16 dagarna och 18 timmarna då 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså .. alla kommer nog aldrig skaffa 3:an .. det finns väl de som tycker att programmet är fullgott som det är nu.. som tycker att de kan använda de effekter och verktyg som inte är alltför bra i reason i andra program.. själv är jag (snälla, skjut mig inte!!) inte allt för intresserad av combinatorn t ex.. så anledningen för mig att uppgradera är ju snarare att jag vill åt nya eq:n, compressorn osv.. samt att uppgraderingen inte är dyr (stort plus!). nya midistödet är ju inte dumt det heller (eller vad det nu kallades.. utökade kanske det var.. verkar utmärkt iaf, kanske borde dregla lite mer över infon än jag gjort.. 😉 )..

men att alla skulle beställa tionde.. 😄 njae.. det tror inte jag. eller snarare. jag kommer inte göra det. så där brister det. 🙂

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

men att alla skulle beställa tionde.. 🙂 njae.. det tror inte jag.

Nej det tror kanske inte jag heller.

Men jag undrar allt hur snabba vi egentligen är på att uppgradera.

När man hänger på olika musikerforum dagarna i ända får man ju ibland intrycket av att alla sitter med allt det senaste, genast.

Så lär det ju knappast vara överlag därute.

Kanske 10% av 2.5-användarna har uppgraderat i April?

Eller vad tror ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Spontant, vad tror ni om 3:an - hur många hänger på och beställer den 10:e?

Alla, 50%, eller bara var tionde?

Kan man generellt räkna med att alla köper, förr eller senare?

Gissa lite! 😎

Jag kommer att införskaffa 3an när Mars lönen dimper ner i lådan, alltså inte direkt den 10:e men ganska så snart där efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan Postat den 22 February 2005, 08:16

Kanske 10% av 2.5-användarna har uppgraderat i April?

Eller vad tror ni? 

Haha..ja du.. vad tror vi? 🙂 Det är ju komplett omöjligt att gissa det där.. alltså; varför vill du att vi ska gissa om det där? Mer spekulativa än så kan vi ju knappast bli 😄

Men ok.. jag tror att 45% av användarna har uppgraderat då.. 😄 Så får vi väl kika i statisktiken i April..

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Spontant, vad tror ni om 3:an - hur många hänger på och beställer den 10:e?

Alla, 50%, eller bara var tionde?

Kan man generellt räkna med att alla köper, förr eller senare?

Gissa lite! 🙂

Jag vet att åtminstonde jag kommer att betala för en uppdatering!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Vad jag framförallt vill veta är hur den nya ljudbanken låter.

Jag tycker att det låter kalas. Combinatorn är rena rama stimulatorn då det gäller att fastna med något ljud i en rejäl stund och att jag sen fick med både Reason Drum Kit och en T-shirt inklusive frakt för den överkomliga summan av 1795:- gör ju inte saken sämre.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...