Jump to content
Annons

Cubase orsakar fel i ELC


pxm

Recommended Posts

Cubase occurded an ERROR: D.COM `synopsis exe`...

??????

hur ordnar jag detta ???

mvh

😕

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tack men har reden gjort det men felet finns kvar.....

mvh

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

har skickat skÀrmdumpar till supporten som lovat att de skall göra vad de kan..

postar lösningen i den hÀr trÄden sedan..

mvh

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tyvÀrr.

jag skall skriva ett meddelande pÄ engelska de kan vidarebefodra till tyskland....

fan-jag vill ju spela in nu ju.....

🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

har hittat felet men vet inte hur jag ÄtgÀrdar det...

jag har bockat för en ruta som tilllÄter windows att skydda Àven mina övriga program vid attack-inte enbart win 7 applikationer.

det Àr troligtvis den instÀllningen som krÄnglar till det.

nu vill jag bocka ur rutan för Žsecured objectŽheter det pÄ engelska -jag kommer ej ihÄg vad det heter pÄ svenska-men jag hittar inte tillbaka till applikationen.

har kollat defender och brandvÀgg men hittar inte instÀllningen.

finns det nÄgon som vet vad jag menar och hur jag hittar det i win 7?????

mvh

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

kan vara brandvÀggen men hittar inte instÀllningen.

har inget annat skydd pÄ datorn..

mvh

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det kommer upp en brandvÀggsikon framför cubase ikonen som visar att den Àr skyddad-jag mÄste fÄ bort det...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

har testat-förr eller senare hittar jag vÀl rÀtt flik kanhÀnda..

😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Nu har jag varit i kontakt med windows supprot och har man en gÄng kryssat i rutan att brandvÀggen skall skydda program(den visas visst bara en gÄng)kan man inte bocka ur den igen.Men man kan lÄta brandvÀggen slÀppa igenom programm och tilllÄta dem kommunuicera genom instÀllningar i brandvÀggen.Detta fungarade ej för Cubase dock.SÄ jag blir tvingad att slÄ av brandvÀggen dÄ jag skall anvÀnda Cubase....

Mitt rÄd till alla Win 7 anvÀndare Àr att INTE kryssa i den rutan om att lÄta brandvÀggen skydda Àven andra program Àn win 7

mvh

🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Stenkorkat att det inte gĂ„r att Ă€ndra, men bra att det gick att hitta en lösning. 🙂

Skippa Windows-brandvĂ€ggen helt och kör med en mer flexibel brandvĂ€gg som exempelvis ZoneAlarm istĂ€llet, skulle nog vara mitt rĂ„d... 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html

Program för att styra Win7 brandvÀgg, men jag vet inte om det gÄr att ta bort din instÀllning, jag har ej provat programmet heller.

Sen kan jag tÀnka mig att hittar man rÀtt stÀlle i registret sÄ gÄr det nog att Àndra.

Jag kör f ö Comodo brandvÀgg, och jag tycker att du borde ha ett virusprogram, Windows Security Essential lr Avira. SjÀlv kör jag Avira gratis och har funkat bra med Cubase. Windows Security Essential har jag inte provat men har fÄtt bra kritik.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...