Jump to content
Annons

Amy Winehouse död!


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Ja med den livstilen så är man knappast förvånad. Dömd att dö i förväg med allra största sannolikhet. Synd när man slösar sin talang på ett sånt destruktivt liv. Varför är det talanglösa sopor som Tomas Ledin som inte lever såna liv och insisterar på att år efter år plåga folk med sina talanglösa banala låtar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför?

Händelserna i Norge igår kan ha lite grann med det att göra. Eller så är det bara jag som tycker att det är okänsligt att romantisera någons död när nästan 90 ungdomar dödades i en massaker. Tror inte att de flesta av dem ens fick chansen att bli 27...

Link to comment
Dela på andra sajter

Händelserna i Norge igår kan ha lite grann med det att göra. Eller så är det bara jag som tycker att det är okänsligt att romantisera någons död när nästan 90 ungdomar dödades i en massaker. Tror inte att de flesta av dem ens fick chansen att bli 27...

Kan ärligt talat tycka att de är slöseri på luft att tala om Winehouse överhuvudtaget idag i så fall.

Oavsett är igår och idag mörka dagar i historian.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Händelserna i Norge igår kan ha lite grann med det att göra. Eller så är det bara jag som tycker att det är okänsligt att romantisera någons död när nästan 90 ungdomar dödades i en massaker. Tror inte att de flesta av dem ens fick chansen att bli 27...

Jaha och det dör fler än 90 unga om dagen hela tiden året om i svält, katastrofer och krig som det aldrig nämns och som aldrig får chansen att bli 27. Vad du får det till att hennes död har med andras död att göra fattar jag inte alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha och det dör fler än 90 unga om dagen hela tiden året om i svält, katastrofer och krig som det aldrig nämns och som aldrig får chansen att bli 27.

En brutal men högintressant poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Amy Winehouse tar självmord.

OK hon är ännu en självisk fegis.

Vem är du att döma? Du vet inte varför någon tar livet av sig. Allt vi gör i livet är i olika grader själviskt. Att säga man är feg för att man begår självmord är strunt. Krävs faktiskt mod att göra det. Du har uppenbarligen inte känt någon som har gjort det. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ledsen för att en människa gått bort. Jag är ledsen för att hon aldrig mer kan vara med och skapa framtidens låtar. Jag är ledsen att vi bryr oss mer om Amy Winhouse än andra människor som gått bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ledsen för att en människa gått bort. Jag är ledsen för att hon aldrig mer kan vara med och skapa framtidens låtar. Jag är ledsen att vi bryr oss mer om Amy Winhouse än andra människor som gått bort.

Ja du, var då ledsen över alla andra människor då som vi inte bryr oss om då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är du att döma? Du vet inte varför någon tar livet av sig. Allt vi gör i livet är i olika grader själviskt. Att säga man är feg för att man begår självmord är strunt. Krävs faktiskt mod att göra det. Du har uppenbarligen inte känt någon som har gjort det. 😏

Mod för att ta livet av sig? Fegt är vad det är, det är modigt att leva, tycker jag!

Mvh/Peter

OT: just nu sitter jag i köket och hör Roxette testa ljudet på Slottskogsvallen, blir nog ett j-vla

drag i kväll!

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är du att döma? Du vet inte varför någon tar livet av sig. Allt vi gör i livet är i olika grader själviskt. Att säga man är feg för att man begår självmord är strunt. Krävs faktiskt mod att göra det. Du har uppenbarligen inte känt någon som har gjort det. 😏

Jag hade en klasskompis som begick självmord...

Jag blir lika provocerad varje gång.

Det finns familj, vänner och i Amys fall fans som kanske inte uppskattar och respekterar det hela..

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Jag blir lika provocerad varje gång.

Det säger allt om dig.

Det finns familj, vänner och i Amys fall fans som kanske inte uppskattar och respekterar det hela..

Och det finns massor av andra saker människor ägnar sig åt som inte uppskattas och respekteras av andra. Va fan bryr man sig vad fans tycker? Inget som angår dem. De kände inte henne personligen och du vet inte heller om hennes anhöriga respekterar det beslutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har tragiken i Norge med detta att göra?

Död. That's it. Inget mer.

Håll er till ämnet...

Winehouse död?

Tja, jag klarar mig...

I början visste jag faktiskt inte att hon var musiker heller, och är därmed allt annat än förvånad.

Den enda hylla jag kan se här är den som Amy Winehouse tog med sig i graven.

😆 :lol: 😆

Just 27 år låter ju nästan igenomtänkt...

Visst gör det...precis som Kurtan Koben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...