Jump to content
Annons

Var kan man köpa Pianopallar?


Pluffo

Recommended Posts

Jag låter topicen tala för sig själv. Men jag lägger till att jag har sett många affärer som säljer pianopallar. Dock så är ju överpriset så läskigt att jag nästan börjar gråta. Finns det ingen möbelaffär som säljer dessa praktiska möbler? ( I Sverige i allmänhet, och i Göteborg i synnerhet ) Jag har kollat IKEA men dem är whimpar.

Ska dock tilläggas att jag letar efter en sån där rektangulär pianopall och inte någon liten tröttsam sak med tre ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu kom jag dock på att jag för bövelen ska bygga mig en egen pianopall. Jag hade VG i slöjd. Visserligen syslöjd men hur svårt kan det vara? Nåja, jag låter tråden gå vidare om någon skulle kunna tipsa mig om ett företag som får mig att trilla av pinn ( eller min låtsaspianopall som jag brukar önska att jag hade ibland ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Djonas: Jo, tack ska du ha....öhh...till vad föresten?

Pingpong: Jovisst...jättefina pianopallar. Dock tänker jag inte betala 12 biobesök inklusiva popcorn för dem.

Tryff: Jovisst, och alla dem andra 68 gångerna har man så tråkigt så man vill bitchslappa sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du köper en flygel för 500.000:- så brukar det följa med en sjysst pianopall som oftast är höj och sänkbar. Victor Borge hade en med säkerhets bälte. Hur coolt är inte det??

...annars har jag ingen aning vars det finns billiga pallar så ignorera detta inlägg... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du köper en flygel för 500.000:- så brukar det följa med en sjysst pianopall som oftast är höj och sänkbar. Victor Borge hade en med säkerhets bälte. Hur coolt är inte det??

...annars har jag ingen aning vars det finns billiga pallar så ignorera detta inlägg...  🙁

Jag ignorerade det redan innan det hade börjat 🙂

Edit: Hörrö, Muffinsmannen. Om du vill göra någon nytta så bege dig till "Das phetto digitalpianotråd" och besvara min fråga där. Gör du det så ska jag ha överseénde med att du flammear min tråd.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Om du köper en flygel för 500.000:- så brukar det följa med en sjysst pianopall som oftast är höj och sänkbar. Victor Borge hade en med säkerhets bälte. Hur coolt är inte det??

...annars har jag ingen aning vars det finns billiga pallar så ignorera detta inlägg...  🙁

Jag ignorerade det redan innan det hade börjat 🙂

Edit: Hörrö, Muffinsmannen. Om du vill göra någon nytta så bege dig till "Das Phetto Digitalpianotråd" och besvara min fråga där. Gör du det så ska jag ha överseénde med att du flammear min tråd.

Heheh... okej. Jag drar över dit och kollar vad du skrivit.

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Nä, jag är inte en bumpmänniska egentligen men någon måtta får det väl vara?

fxpianopallsm.jpg

Det är en sådan här pianopall jag vill ha och de säljs på JAM för en tusing. Nu är bara problemet det, att jag ligger i heligt krig med JAM, eftersom jag anser att de är Belsebub materialiserad på jorden. Är det någon som vet någon annanstans där man kan få tag på denna utsökta möbel?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...