Jump to content
Annons

Avdelningen Låtar & filer uppdaterad


Björn Olsberg

Recommended Posts

Som en liten fredagspresent är nu avdelningen Låtar & filer uppdaterade. Främsta nyheterna är:

  • Förbättrad låtlista under varje kategori
  • Omgjord sida för varje låt. Nu betydligt mer översiktlig och tilltalande.
  • EFTERFRÅGAT: Inbyggd flash-spelare direkt på sidan för låtnedladdning är nu tillbaka.

Inom kort planerar vi att gå över till att sköta kommentarerna direkt vid varje låts sida, istället för att göra det separat i en egen forumtråd som idag.

  • Gilla 5
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Edit: Jag blev först! Vad ska nu Analogfreak i grannforumet tugga om?

Å han hittar alltid nåt att tugga om. Vänta ska du få se. Det är ju trots allt han mor resten av världen som gäller i hans värld :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall!

Jag håller med dig! Men det var på tiden! Ett steg i rätt riktning, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall!

Läs! 😛

...Inom kort planerar vi att gå över till att sköta kommentarerna direkt vid varje låts sida, istället för att göra det separat i en egen forumtråd som idag.

Kanonbra! Det lönar sig att klaga!

Edit: Är det jag som är tokig eller försvann studioforums logga uppe till vänster i samband med uppdateringen? Har ersatts av "IP Board"?

Redigerat av P Forsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...