Naymari Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 (redigerat) HallĂ„! TĂ€nkte dra igĂ„ng en egen liten tradition hĂ€r pĂ„ forumet! đ Tanken Ă€r att man har ett antal kategorier. sĂ„ fĂ„r alla nĂ€mna den medlemmen de tycker passar in under kategorin. Sen kan man pryda sin "space" under sina inlĂ€gg med "Jag blev Ă„rets Gitarrist 2010 eller liknande. Och till kategorierna: Ă rets Geni Ă rets LĂ„t (som en pĂ„ forumet gjort dĂ„ đ ) Ă rets Musiker Ă rets Producent Ă rets LĂ„tskrivare Ă rets Newbie Ă rets HjĂ€lpsammaste Ă rets Comeback Ă rets mest diskuterade skivproduktion Ă rets mest försĂ„tliga missuppfattare Ă rets dansmusikexpert Ă rets fredagsprovokatör Ă rets mest ekonomiska Ă rets Spenderare Ă rets riddare pĂ„ vit hĂ€st Ă rets test-, grafik- och jĂ€mförelsearbetare Ă rets captain obvious Ă rets tuffing Ă rets rubriksĂ€ttare Ă rets youtubeklipps postare Ă rets Vidarebefordrare Ă rets SkĂ€gg Ă rets TvillingsjĂ€lar Ă rets Projekt Ă rets WTF!?! Ă rets Positiva endaste dessa 30 som rĂ€knas nu! Ha kul! Eller nĂ„got. đ Vinnarna rĂ€knas ihop den första januari av mig, eller om nĂ„gon Ă€r extremt snabb. Och nej jag har inte lite och göra Redigerat 22 december 2010 av Naymari
P Forsberg Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 MĂ„ste man ge nĂ„gon motivering till varför man tycker att personen i frĂ„ga ska utnĂ€mnas? Om inte sĂ„ vill jag gĂ€rna utnĂ€mna mig sjĂ€lv till Ă rets Geni. đ Tycker att Claes borde bli Ă rets HjĂ€lpsammaste.
Naymari Postat 21 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 21 december 2010 motivering kan man sĂ€ga om man vill đ KOmmer tillbaka senare med mitt illskott đ
nattvaktaren Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 à rets spammare var ju lÀtt: "Malin Sjölander" a k a Ubetoo.
danielssondesign Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Priset för Ă„rets spammare kan ju vara livstids avstĂ€ngning đ 1
joachime Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 FöreslÄr att man undviker negativa kategorier som Ärets utbrott och Ärets spammare.
sadomachine (oregistrerad) Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 NÀ, fler negativa kategorier sÄ att det blir lite rolig lÀsning...
Assar Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 FöreslÄr att man undviker negativa kategorier som Ärets utbrott och Ärets spammare. Agree. Negativa spiraler föder negativa spiraler.
Naymari Postat 21 december 2010 TrÄdstartare Postat 21 december 2010 Okay. Kan dra bort skÀmt, spammare och utbrott. TÀnkte inte att de skulle dra till sig negativ energi utan mer som en ja skÀmtsam liten utmÀrkelse.
Carle Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Vill gÀrna nominera MattiasSikmar till Ärets newbie.
Naymari Postat 21 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 21 december 2010 Jag gör lite till trĂ„den nu dĂ„ Ă rets lĂ„t skulle jag vilja nominera Rock me crazy frĂ„n Hellvalla Burn (vet inte nĂ€r ni slĂ€ppte den dock. enligt forumtrĂ„den har den legat uppe sen januari sĂ„đ Ă rets hjĂ€lpsammaste skulle jag vilja nominera Linus.
Valle Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Ă rets lĂ„t skulle jag vilja nominera Rock me crazy frĂ„n Hellvalla Burn (vet inte nĂ€r ni slĂ€ppte den dock. enligt forumtrĂ„den har den legat uppe sen januari sĂ„đ đ (Release => januari 2010)
nattvaktaren Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 à rets hjÀlpsammaste Àr naturligtvis Claes, precis som alla andra Är. NÄgra extra kategorier kanske? à rets utan gylf, carle. à rets comeback, laxlaxlax. à rets mentalpatient, analogfreak. à rets mest diskuterade skivproduktion, debatts. à rets mest försÄtliga missuppfattare, demonproducenten. ("sÄ du menar att alla som jobbar musik Àr nazister?") à rets indignerade piratkopierare, jjrockford. à rets dansmusikexpert, pikzel. à rets fördröjda utlösning, nyhetsroboten. à rets fredagsprovokatör, valle. ("men det sa jag inte, bozo!") à rets mest ekonomiska, //forum.studio.se/index.php?showuser=9550 à rets riddare mot kommers och folklighet, dingbats. à rets test-, grafik- och jÀmförelsearbetare, linus och joachime. à rets gubbe, sadamjr. à rets captain obvious, onaij. à rets sae, frekvensspektrumanalysator. à rets tuffing, soxic. à rets mest ovÀntade utfall, guitar nilsson vill döda han pÄ dansbandskampen. à rets rubriksÀttare, adolfo diaz. à rets spammare och mesta snickesnackare, ubetoo.
laxlaxlax Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Milleniets youtubeklippspostare: Sixties Redigerat 22 december 2010 av laxlaxlax
therocker Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 à rets riddare pÄ vit hÀst blir Nattvaktaren för sin heroiska rÀddning av stackars Robyn nÀr hon fastnat i studiorÀvarnas fula kÀftar!
drloop (oregistrerad) Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ă h, jag tackar! âșïž DĂ€r fick du en pluspoĂ€ng av mig! Förvisso för fel inlĂ€gg men det Ă€r tanken som rĂ€knas đ
Naymari Postat 22 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2010 Snor nĂ„gra av nattvaktarens Kategorier. vi skulle dock försöka att behĂ„lla en trevlig kĂ€nsla sĂ„ de negativa avstĂ„r vi ifrĂ„n tyvĂ€rr đ„°
nattvaktaren Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Snor nĂ„gra av nattvaktarens Kategorier. vi skulle dock försöka att behĂ„lla en trevlig kĂ€nsla sĂ„ de negativa avstĂ„r vi ifrĂ„n tyvĂ€rr đ„° ...blev vĂ€l inte sĂ„ dĂ€r jĂ€ttelyckat?
laxlaxlax Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) ...blev vĂ€l inte sĂ„ dĂ€r jĂ€ttelyckat? đ stackars Nattvaktaren blev vingklippt frĂ„n sin ironi. höh SĂ„ ska dom tas, Naymari! Redigerat 22 december 2010 av laxlaxlax
therocker Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ă h, jag tackar! âșïž HĂ€r försöker man ge din manlighet en knĂ€pp pĂ„ nĂ€san och du svarar med ett tack.... hmmm nĂ„ja, God jul pĂ„ dig đ
drloop (oregistrerad) Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 HĂ€r försöker man ge din manlighet en knĂ€pp pĂ„ nĂ€san och du svarar med ett tack.... hmmm nĂ„ja, God jul pĂ„ dig đ Jag tror nog att jag tolkade ditt inlĂ€gg pĂ„ samma sĂ€tt som Nattvaktaren..... tyckte det var ett trevligt inlĂ€gg och manligt dessutom... God Jul!
Valle Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 à rets HjÀlpsammaste: Claes à rets Vidarebefordrare: Gilbert à rets Rumphuggare: Nattvaktaren (ung. "... precis sÄ tÀnkte Hitler ...") à rets MBBAD: Fredrik à rets SkÀgg: laxlaxlax à rets TvillingsjÀlar: debatt & SadamJR à rets Varningsnoja: Valle
Claes Holmerup Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Nominerad till "Ă„rets hjĂ€lpsammaste" i flera inlĂ€gg. đ Jag bugar mig djupt i stoftet och tackar för vĂ€nligheten - och hoppas att jag kan lyckas fortsĂ€tta leva upp till denna Ă„trĂ„vĂ€rda titel Ă€ven i framtiden. đ„° Redigerat 22 december 2010 av Claes
Naymari Postat 22 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2010 Nu har vi tagit speget till 27 kategorier. Har nĂ„gon 3 till sĂ„ hĂ„ller vi oss pĂ„ 30 För Ă„ret sĂ„ nominerar man endast i kategorierna i inlĂ€gg 1 ok? đ
mrpimmy Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nu har vi tagit speget till 27 kategorier. Har nĂ„gon 3 till sĂ„ hĂ„ller vi oss pĂ„ 30 För Ă„ret sĂ„ nominerar man endast i kategorierna i inlĂ€gg 1 ok? đ Det blir superbra, hĂ€rligt att du styr upp detta naymari.
Naymari Postat 22 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2010 OKEY FOLK! Nu har vi 30 kategorier. kolla antingen inlĂ€gg 1 eller nedan bifogade. Nu kan ni ENDAST!! rösta pĂ„ dessa kategorierna. det Ă€r iaf de enda som jag kommer rĂ€kna Ă rets Geni Ă rets LĂ„t (som en pĂ„ forumet gjort dĂ„ đ ) Ă rets Musiker Ă rets Producent Ă rets LĂ„tskrivare Ă rets Newbie Ă rets HjĂ€lpsammaste Ă rets Comeback Ă rets mest diskuterade skivproduktion Ă rets mest försĂ„tliga missuppfattare Ă rets dansmusikexpert Ă rets fredagsprovokatör Ă rets mest ekonomiska Ă rets Spenderare Ă rets riddare pĂ„ vit hĂ€st Ă rets test-, grafik- och jĂ€mförelsearbetare Ă rets captain obvious Ă rets tuffing Ă rets rubriksĂ€ttare Ă rets youtubeklipps postare Ă rets Vidarebefordrare Ă rets SkĂ€gg Ă rets TvillingsjĂ€lar Ă rets Projekt Ă rets WTF!?! Ă rets Positiva Ni kan kopiera listan och skriva ert svar sidan om/under, eller göra som ni sjĂ€lva behagar. gl&hf! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.