Jump to content
Annons

Är väl dags för en presentation nu?


Jetblack

Recommended Posts

Hej allihop!

Hög tid för en presentation tror jag. Blev medlem här i maj 2007, men efter det har jag mest hållit på rent sporadiskt med musik. Nu hoppas jag dock att det ska hända lite mer på musikfronten.

Jag heter Johan Lindbäck, är fil kand i ljudproduktion och fil mag i statsvetenskap (mer tråkig biografi finns att läsa på min profil). Arbetar främst i Reason (gammal kärlek som aldrig rostat) och Reaper (ny bekantskap som innebar kärlek vid första ögonkastet). Är gammal hårdrockare, men musiken jag gör idag kan bäst beskrivas som en trevlig blandning mellan electronica/dance och filmmusik. Helt instrumentalt är det dock.

Tänkte även passa på att fråga om det är någon som vet hur man får bort sången från en inspelning så att det bara blir musiken kvar? Nej då, jag bara skojade! 😄

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack allihop för välkomnandet! 🙂 Tänkte skriva en presentation redan när jag registrerade mig här, men så var det något som kom emellan och så blev det aldrig av. Men men, bättre sent än aldrig.

Fast innebär det här att jag både är forumräv och nykomling...? 😮 (😉)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...