Hellpig Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 Vad är grejen med att alla avslöjar sina bidrag! Skamlöst röstfiske!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 det var ju typ ingen dist nånstans ju?! gör om gör rätt: http://www.youtube.com/watch?v=jqsVKC7W-HQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 Gör om gör fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 det var ju typ ingen dist nånstans ju?! gör om gör rätt: http://www.youtube.com/watch?v=jqsVKC7W-HQ hörru, ta å rensa öronen vetja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 det var ju typ ingen dist nånstans ju?! gör om gör rätt: http://www.youtube.com/watch?v=jqsVKC7W-HQ Mespop. http://www.youtube.com/watch?v=gnV-J3UYCMg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Bra dingbats, vem förmår sig att rösta efter den låten? Ser ut som du dödade tråden.... 😑 😕 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Hallå tråden, vakna, dö inte ifrån mig nu.... nån som kan lite CPR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kardo Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Mespop. http://www.youtube.com/watch?v=gnV-J3UYCMg Fan! Hade lite volym på högtalaren höll på att lägga en kringla i byxorna.😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Bra dingbats, vem förmår sig att rösta efter den låten? Ser ut som du dödade tråden.... 😑 😕 😉 Vaaa? VAD SAAA DUUU? Jag hör inget .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerry P Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Mespop. Det var explosivt svar på tal, Dingbats! 😄 Höll på att ramla över trummorna för att nå volymkontrollen på stereon! Lägger till ett utomtävlan-bidrag för att "get back to basics" 😆Aound 1.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 kom att tänka på Teengenerate från japan som har ett ganska distat sound. http://www.youtube.com/watch?v=S7_osZDm944 ska lyssna lite mer på festival låtarna i morgon, har lyckats plocka ut några favoriter, ska bara rangordna dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carle Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Har alla röstat klart eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Har alla röstat klart eller? nej, ska lyssna lite till. innan jag röstar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 jag tänkte också rösta men vill lyssna lite till. Första impulsen brukar inte hänga kvar så länge.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 29 oktober 2010 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2010 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Mespop. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Du har ju hela helgen på dig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Har alla röstat klart eller? Leder du eller? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerry P Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Dom kanske väntar för att jämna ut poängfördelningen så det blir mer spännande 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Dom kanske väntar för att jämna ut poängfördelningen så det blir mer spännande 😆 Till min fördel hoppas jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 söndag kl. 22 var ju slut datumet så då finns det ju tid kvar att lyssna och rösta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carle Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Leder du eller? 😉 Vet inte. Men jag tyckte tråden ballade ur. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Då har jag lyssnat igenom låtarna och lyckats hitta några favoriter och rangordnat dom. börjar med lite komentarer. 1.All things. bra låt och jag gillar gitarr ljudet och sången. sänk gärna hihat och cymbaler för de ligger lite högt mot det övriga. 2. i dont wanna be (just like you). börjar lite sparsamt med disten men sen blir det bättre, ok låt. 3.i think im insane... Mycket bob hund och lite Devo influenser, inte så mycket dist men en helt ok låt. 4.nog är det mycket dist men jag har svårt för sån här musik. gärna anticimex, discharge och slayer men där går gränsen. 5.Mi_first_logicsong lite åt industri synth hållet och det är inte min bag. 6.Napalm sticks like glue. lite grötigt mixat och för lång annars kan det nog bli bra med mindre dist som nån skrev. 7.reality distortion. tänkte lite på Blondie och deras disco låtar när jag hörde denna. bra låt väl producerad. 8.say your prayers. inte heller min musik. 9.studiofestival dist. NEJ!! 10. tropical exotism workout. gillar låten skulle vara kul att höra med sång. det enda som inte var bra var breaket med prat. 11.syncopated. denna var mest jobbig att lyssna på, alltså inte min grej. poäng då: 3p till nr2 I dont wanna be just like you 5p till nr10. tropical exotism 8p till nr7 reality distortion 10p till nr1 all things Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carle Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Yes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Nja, iaf bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Sixties hade 3 samma som mig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 Sixties hade 3 samma som mig... 😄 Vilket visar att du är klok och har bra smak. och du var ju intresserad av att köpa min låt utan dist, jobbar på en ny version. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 Tycker det har röstats lite dåligt, kom igen nu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 (redigerat) 10p Bidrag 5. Den här ska definitivt in i mitt iTunes-bibliotek på momangen. Svängigt. Hårda instrument men behagligt och kompetent mixat. 8p Bidrag 7. Refrängen växer verkligen för varje lyssning. Hade iofs blivit ännu bättre med rocktrummor istället för synt, och gärna snabbare-på-intro med refrängmelodin instrumentalt. 5p Bidrag 6. Skön punkrock. Jag skulle önska mer botten i baskaggen och lite mindre dist på sången. 3p Bidrag 10. Skrap deluxe. Basen borde ha varit utan disten, för mycket av crunchen. Men det är riffet från 1:24 som höjer låten. Redigerat 31 oktober 2010 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 Linus Du har glömt nämna vilket bidrag det är för 8P. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.