Jump to content
Annons

Bra svenska turtiols behövs=)


MattiasSikmar

Recommended Posts

Annons

Det stavas tutorials. Jag förstår inte behovet av att använda den engelska termen när det finns tydliga ord i svenskan. Guider, instruktioner, kurser...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mnänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts.Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem

Link to comment
Dela på andra sajter

Mnänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts.Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem

Fnatstasikt elelr hur, en kmpios som lräde mig det för ngåra år sdean, och det sätmemr vreikglen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker den allmänna tonen mot honom i tråden varit lite dryg. Precis som i den andra liknande tråden jag hittade och den blev låst. Man kan hjälpa någon även om de stavar fel, eller inte har sökt innan. Man kan i god ton få sagt sagt saker ändå, blir skönare stämning på forumet då.

/M

Redigerat av Memphis
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker den allmänna tonen mot honom i tråden varit lite dryg. Precis som i den andra liknande tråden jag hittade och den blev låst. Man kan hjälpa någon även om de stavar fel, eller inte har sökt innan. Man kan i god ton få sagt sagt saker ändå, blir skönare stämning på forumet då.

/M

ok

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inte så många tutorials på Svenska tyvärr.

Använd redan de trådar som finns om tutorials.

Du har en klistrad tråd i detta forum - https://www.studio.se/index.php?showtopic=60601

Låser denna

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...