Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

En ifrån dalarna brukar fråga mig om jag vart ut på lokaln... å ja bah fattar ingenting.

Jävla ytlänningar

...fast sen fattade jag.

Jävla norrlänning

...men sen så ja ba nä ba svara att ba näe

de har ja int

så ja ba typ.. nu ska ja diska

...så nu vet ni va ja ska göra.

Skriver ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kostar det? Finns det inte bra gratisgrejer för sånt?

Sonic Record Now Deluxe Suite

Jag fick med version 5, tror jag det var med den gamla datorn förinstallerat. Jag tyckte det var bra, men jag ville kunna lägga in isrc-koder t.ex. så jag uppgraderade till version 7.3 men ville även ha den fysiska cd-n hemskickad, vilket var tur för hade jag inte gjort så så hade jag bara kunnat använda programmet på min gamla HP-laptop och inte på den nya Toshiba-laptopen. Och HPn gick ju sönder. Dessutom kostade det precis samma att beställa 7.3 online och att få det dels online och på cd. Så idag installerade jag det på nya Toshiba-laptopen via cdn. Priset var väl 750 kr då (år 2006), tror jag.

De flesta småprogram man får med kan vara bra till vardagsbruk, men man får vara medveten om att de inte kan användas när man byter dator eller ljudkort.

Tur jag uppgraderade.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Skål tamme fan. Vilken sort smuttar du på? ☺️

" the cheapest stuff is all i need...to get me back on my feet again"(ace frehley). Talismanvirre alltså! tror en 7a kostar ca 212 kr.

Jaja ska strax upp till grannarna...de har fest där uppe. Kanske blir jam åxå för han har både banjo å gura åsså är nog sångarn från bluesbandet i somras där med sin mandolin. Kan bli kul isf 😄 Eller så sitter de bara å degar å då blir det tråkigt 🙁

kommer ihåg nu att fidden höll "ställningarna" en gång. ett mycket minnesvärt ögonblick ☺️

Bye longstahs...ses imörn

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...